Andra april..

Igår var det den första...och ja..det var ett aprilskämt..någon som gick på det?

Varför?

Jag valde något som var helt absurt, som aldrig kommer att hända, som inte sker helt enkelt...tecknen fanns överallt...för det första..att det skulle hänt på fredagen..i inlägget innan talar jag om hur dotra håller på att tjatar om bion vi ska på imorgon (läs lördag)...inte ens jag är så pungstinn att jag överger min sexåriga dotter för att gå på krogen och ragga..för att sedan ta med någon hem där min dotter ligger och sover på golvet i min lilla etta...inte ens jag...

Att jag skulle bjuda på drinkar är fullt troligt, men att gå fram och prata med en tjej...snälla ni...de kan ju bitas...om jag sedan tar med henne till Donken tror jag inte att hon blir så enormt impad...

Nåja, har jag lurat någon blir jag lite glad iaf...och är det någon av feminin art blir jag ännu lite gladare...då finns det hopp att jag ska kunna lura någon senare i livet också...så att det slipper bli ett simpelt aprilskämt..

Fler aprilskämt:
Hastighetsbegränsning för cyklar i sthlm's innerstad..synd hade varit klokt annars..varenda idiot verkar ha cykel i denna stad..
Omvänd trängselskatt i Borlänge centrum...eftersom citykärnan börjar bli öde vad gäller affärer odyl pga Tuna-tutten (Kupolen) så ska man få pengar om man tar bilen in till centrum och handlar..
Bajens premiärmarsch utgår från S-tälje arena..från grönvitasidanupp...polisen skulle stoppa marschen från Björns trädgård, så istället för en marsch genom Söder skulle det bli en 5-milamarsch...
Bajens officiella sida var skämtet att Lasse Eriksson skull bli tvungen att ställa sig mellan stolparna på tisdag eftersom både Covic & Lekström var indisponibla...

Försökte däremot inte lura dotra..tyckte att det skulle vara lite väl elakt mot henne..hon är nog lite för ung för att uppskatta det...

"It's finally April, the springsun is shining
Love is in the air and the summer on it's way"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hahaha lide surt! jag gick i alla fall på det och är helt övertygad om att du kommer bli tillfredsställd någon gång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback