Back to work..sadly..

Vilken tur att jag var ledig i 4 dagar...jag känner mig så utvilad..eller inte..är tröttare än jag var innan påsk...ändå spenderade jag hemresan med att sova mest hela tiden...

Nöjd är jag också att jag föreslog att vi skulle åka över Västerås istället för Borlänge...var ingen kö alls strax efter V-ås....inte då...hann hem till sporten iaf..

Har tappat bort hörlurarna till min mp3-spelare..hur? Fan vet...men igår när jag satt på pendeln för att åka in till stan saknades dem...de måste ha åkt bort under min berusning i söndags..hemma i huset? Hos kusin Robert? hos Patric? eller på väg från Patric? Kanske i kusin Kurts bil?..många frågor inget svar...

Fan så dryg du e..att du aldrig åker på stryk? Klarar du dig för att du e så snäll? ungefär så tror jag Putte sa på natten..jag? ääh..var mitt vanliga berusade jag...med andra ord så gick käften konstant..hur jag hinner dricka under tiden är en gåta, men jag lyckas...

Kanske ska sluta dricka? Åh göra vadå?..näe...ska börja igen..bara träningen tagit lite mer...det har försvunnit kilo från kroppen, men inte på långa vägar nog mycket...är fortfarande fet, ful & fattig...tänkte jag skulle kunna stryka fet snart, men det går trögt...fattig hade också vart skönt att slippa..för då skulle det kvitta att ful fortfarande stod där...skulle nog inte ha några problem med att hitta kvinnor som älskar min nya rika personlighet..

Upptäckte idag att våren kommit till sthlm (ja, förutom att all snö försvunnit och det är +10 då)...det kvinnliga könet klär sig med lite färre lager kläder....med andra ord..jag är sexuellt frustrerad igen...big time..att försöka döva frustrationen med alkohol funkar inte..det blir bara värre..först vaknar man med ångest för hur man betett sig kvällen innan...sedan kommer det värsta...man blir bakfyllekåt..och frustrationen är värre än någonsin...man går igenom alla levande kvinnliga varelser man känner och undrar om någon skulle ställa upp om man ringde...efter ett visst dividerande inser jag att jag står ensam här och får ta saken i egna händer..(jag vet..jättekul..ta saken i egna händer..glöm inte står ensam heller..)..

Fast nu känner jag bara en enorm trötthet...har ingen lust med något...vill sova till maj...

"Trött, jag är trött, jag är jätte jättetrött
Får jag sova lite?"

Jerk

Kommentarer
Postat av: alfio

ja, vad i hela hissingen är det med fenomenet mer trött efter långledigt? faktum är att efter varje långledighet kommer jag aldrig riktigt tillbaka förrän det är dags för långledigt igen. Det betyder således att den långa sömnen är i antågande?

2006-04-19 @ 09:28:15
Postat av: Robban, Ullis å Clint

De är inte här.....

2006-04-19 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback