Fan Jerk, du sprang idag?

Innebandy med jobbet idag...en stor överraskning...jag sög inte...gick riktigt hyggligt...även om jag inte är helt vän med den nya klubban än...fick kommentarer som "Fan Jerk, du sprang idag"...måste vara ett gott betyg?

Tyvärr har innebandyn (och fotbollen igår) gjort att jag går omkring som en stel gammal gubbe..och låret gör ännu ondare nu..skulle behöva en massös..nån? Fick ett skott på handen också...känner av det än..kunde knappt hantera musen (skillnaden är??) på jobbet efter innebandyn..

Jobbet var sådär annars..jag fixa, via ett telefonsamtal, en offert på ca 200k..får hoppas att det blir något..kom massvis med mejl mellan kl.16-17:30..då jag var på innebandyn...lite drygt..men men..

Till helgen kommer dotra..blir skoj..frågan är bara om jag ska bränna alla pengar på att vi ska gå på hockey på fredag eller inte..just nu känns det som en bra idé...ska fundera lite mer till imorgon bara...

Skulle gjort räkningarna idag, men jag kom hem först strax före nio..så jag orkade inte..lite drygt komma hem..fixa middag (sallad..duktig Jerk idag..)..koppla av lite sedan göra räkningarna vid 22..ska fixa det imorgon istället...

Måste göra deklarationen då också...har skrivit ut N1:an iaf...läste sedan en broschyr på nätet om hur man fyller i den..fick huvudvärk på kuppen...fatta inte ett skit...får helt enkelt leta upp någon gammal deklaration och gå den vägen..blir säkert rätt...annars kanske ni får läsa min spännande fängelse-blogg snart...liknande..idag bestämde Big Fred att jag skulle vara hans bitch..det gör ont, men har man varit med om en koloskopi-undersökning klarar man allt...

Är det någon som sett den däringa Renault Clio-reklamen? Är det någon mer än jag som stör sig på verklighetsförvrängningen? Någon mer som frågar sig om det är Aftonbladet som ligger bakom kampanjen??

Iaf...Den lilla röda Clion parkerar..då kommer en megabil bakom honom och kör in lite löst bakifrån (låter nästan som min koloskopi-undersökning) sedan kommer det en till bil och backar in i fronten lite löst varvid larmet går och bilen börjar blinka och härja...så varför är det på den backande bilen där larmet går igång? Den håller på och backar..borde det inte vara den bakersta bilen? Jag antar att stackaren som sitter i Clion inte larmar bilen medan han sitter där och läser tidningen..så av detta kan man anta att reklamfirman alternativt regissören till filmen inte äger en bil..och då faller trovärdigheten än mer...sedan är det väl skitsamma att de gör reklam för Clio...den kan aldrig bli cool ändå...

Slutsats: Ja...jag ser in i helvete för mycket på tv..och det som engagerar mig mest just nu bland alla våldtäkter & krigshärdar är en sketen reklam för en bil som jag ändå aldrig tänkt köpa..
Med andra ord..det är berättigat att ifrågasätta min existens, för den som inte gjort det tidigare..

"Do you mind if I can make your hair grow
Do you mind if I'm only 18"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback