Hemma?

Den viktigaste frågan kväll är hur fan fick Marie K tag på min blogg?

Eller seriöst...eftersom jag är i skogen..Sörsjön..guds gåva till planeten...och även är berusad..guds gåva till mig..den seriösa frågan är hur många gånger har jag egentligen tryckt på delete-knappen ikväll?

djup utandning...Chulls får jobb och hittar snygga svarta byxor till serveringen..skräll (näe)..hon är söt som socker och inte så blond som hennes födelsecertifikat säger..skulle hon inte lyckas? knappast...hon är en stjärna som börjar lysa igen..duktiga ungdomar lyckas alltid..hon är en av dem..

Vonsan..min inspiration och glädjedödare i ett...jag kan inte skriva om skit...(läs det skit vi behandlar kvinnor och unga flickor som)..som hon kan..jag ser inte problemet..när jag gick i sjuan trodde jag att mitt hår blev snyggare om jag skippade duschen för tredje dagen i rad (fan..hade jag fel eller..självlock rules..alltid)..ärligt..jag ser inte problemet...

Jag har alltid (känns de som) följt flickor och deras nycker....tittat upp (figure of speech..e längre än Vonsan iaf) och gjort vad än de begärt...så länge de inte varit kära i mig..de få gånger har jag turned to the beast...the evil one...ett fåtal har jag lyckats vara ärlig emot...tror verkligen få känner sig träffade nu...

Tveksamt om jag förstört någons liv, men...jag mår dåligt..däremot har de..så vitt jag vet..gått vidare med sin liv..

Iaf..jag ser inte problemen om kvinnors problem med lägre lön..att man lyssnar mindre på dem på möten och så..

De (kvinnorna) är väl snarast de som tar initiativ på möten...kan inte svara om deras löner..men vet att Sara (vår Sara) iaf..kämpa som fan och kom upp i den lön hon skulle ha..sen sluta hon...saknar henne..en av solstrålarna på jobbet..finns ett par kvar...Ida..är en...hon frågar mig om jag e på väg hem..för att göra sällskap...hade varit kul..med mer menar jag...men tror...och här gissar jag..att min chef har något på gång där..fast samtidigt..vi har jobbat ihop länge alla tre...chefen..ja..sedan Eldkvarn brann..Ida började tre månader före mig...får ändå en viss känsla....den kan iofs vara fel...vet inte riktigt...hon e söt iaf...

På mötena sitter jag oftast som den mes jag är...ja, typ som en tjej då..om vi nu ska vara elaka...säger inte mycket...iofs..varje möte jag har brukar innebära mer jobb..så bekväm som jag är brukar jag hålla käft in i det längsta...

Ikväll..hälsade jag på kusin...Clint har vuxit till sig...ge mig fan på att han snart är med på älgjakten...i övrigt var det mest blondinernas kamp...å ingen sa att jag blivit smalare...som jag misstänkte..avundsamma jävlar??..

Ja, va fan trodde ni?? Det e väl viktigare om folk tycker jag blivit smalare än hur min kusins samboföhållande är??

"Pipan har slocknat
ett regn står som spön"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tackar för komplimangen! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback