New month - same old sins..

Tillbaka i gamla synder..gled in 11:30 idag...kan det vara så att ett helgs tjatande med pappa, ska du inte gå upp nu..när ska vi äta frukost?? har tagit ut sin rätt?? Äh..det är säkert tidsomställningen som spökar...jag hade ju svårt att ta mig upp innan vi vred fram klockan...jag klarade mig i en vecka på ren vilja sen tog det slut?...vi kör den anledningen iaf...hoppas det går bättre imorgon...blir en ganska kort dag...

Har nästan jobbat mig ifatt vad gäller förfrågningar iaf..nu e det bara resten av skiten jag har...ny månad..statistik och månadsrapport...trist..allt ska vara så korrekt och präktigt, men jag brukar försöka få in något roligt iaf..är ändå ingen som läser vad jag skriver...gick iaf plus på flexen i mars...hela 2,5 timmar...nu e det bara 15 kvar till +/- 0...det är träningen som förstör det..annars hade jag säkerligen legat 5-10 timmar bättre nu....
nåväl..om träningen till slut gör att jag får ligga är det väl värt det...

När jag väl kom till jobbet idag så var skrivbordet rejält rörigt...städarna hade städat "ordentligt" i helgen..det gick ut ett meddelande förra veckan att om man ville ha skrivbordet städat (typ damma och sånt) skulle man se till att plocka ihop på det..glömde jag..men nog fan var städarna där ändå..så det blev till att röja upp så man kunde hitta sina papper...suck...nu då jag inte hade plockat ihop på skrivbordet kunde de väl gett fan i det..istället har de rivit ner papper som satt på ena skiljeväggen..halvt raserat den andra och lagt ihop papperen i en salig oordning..de hade till och med tagit mitt glas och ställt det i diskmaskinen...så där gick det en halvtimme i onödan...en halvtimme jag brända på att städa upp efter städarna...

I bakgrunden är det en dokumentär om Lolo Ferrari (porrstjärnan med världens största bröst som tog livet av sig eller blev mördad för 6 år sedan)..ja, jag vet..är inte mer än man..klart jag tittar lite....iaf...hon var ganska söt innan hon tog till skalpellen..sedan blev hon grotesk...ungefär som BB-Jessica (erkänner..tittar lite då och då..speciellt fredagar då jag ändå bara tråkar..) hon är ganska söt, men har sagt att hon ska köpa nya bröst om hon vinner..varför? Visst hon verkar inte helt frisk, men..förstöra en vacker kropp sådär bara??...jaja..det är inte så att jag kommer att vara där och känna nån gång..

Kanske inte heller är någon skräll att det är femman som visar en dokumentär om Lolo?

imorgon...

"Vi är laget som krossar gnaget
Å käkar jyrgårn till frukost"

Jerk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback