Okej, ikväll är citatet påhittat...

Imorgon drar jag upp till skogen...allt är fixat..typ...ölen iaf...så det blir jag kusin (någon av dem), öl och en jävla massa träd..

Är fortfarande lite orolig för min hemresa...men det löser sig nog...säkert..kanske...

Hade annars en sån dag på jobbet som får mig att önska att jag hade alkoholproblem...idag hade det känts bra att hiva en massa öl...var jävligt trött när jag kom till jobbet (redan klockan nio..)..sedan började härjet..nya förfrågningar...fick av en gotlänning reda på att jag gjort fel i RoHS-deklarationerna till Ericsson i ett halvår nu...suck...ett tag såg skrivbordet så jävligt ut att jag var på väg att tända på det och sedan gå hem..stencool bara...näe..här blir inga öl druckna..dags för lite lägereld...see ya when it gets cold again..

Men, jag var väl kvar nästan till sist som vanligt...så jävla trist och tråkig...att titta på när färg torkar är mer roande än mig...

Eftersom det blev en sådan folkstorm när jag avslöjade mina planer på att lämna datorn hemma och ta lite semester från bloggen har jag i samråd med min manager, advokat och coach beslutat mig för att ta med datorn...vi vill ju inte göra fansen besvikna...nej, eller hur....

Därför har teamet också beslutat oss för att inte ge ut en kalender där jag poserar i bar överkropp..vi tänker på fansens bästa och även vårt eget..min bloggkarriär klarar nog inte en sådan tittarstorm...synd annars var tanken att överskottet skulle gå till välgörande ändamål....mig..eller rättare sagt en postorderbrud...beroende på hur mycket vi hade fått in så var alternativen en postorderflicka i plast eller någon i kött och blod...från ett land där de jobbar hårt och inte gnäller om mannen i huset (åh vem fan skulle det bli i det här fallet??) går ut och tar sig ett par öl med grabbarna...

Däremot så finns det fortfarande tankar på att ge ut bloggen som talbok för döva och i pocket för blinda..det är inte helt fastlagt hur det kommer att bli än..vi försöker fortfarande sälja in det till de stora förlagen...med tanke på att Ebba von Sydow får skriva en bok har vi dock ganska stort hopp om att lyckas..jag är dock inte fullt så blond..vilket jag inte är säker på om det är en fördel eller nackdel i detta fall...

E bara sådär sugen på att åka upp till skogen just nu...är så förbannat trött...vill bara sova..lägga mig ner och vakna upp om en månad typ...kanske det finns lite värme i luften också...är så trött på att det inte är vår på riktigt..vill bli ordentligt sexuellt frustrerad nu....vintern har till och med fått mig att sluta titta efter söta flickor...nästan så att inte ens grannen mittemot är intressant längre (men bara nästan..jag är fortfarande sjuk i huvudet..)

Undrar om Jessica, 24, är uppe hos grannen nu? Det kanske kan bli riktigt trevligt i helgen??hmm..hon lär iofs inte skotta snö i bikini? Eller vem vet..har för mig att hon är blond? Får nog fråga mor om hon är en äkta blondin (höhöhö)..

Nej...ska odla min ångest lite innan jag packar klart och går och lägger mig..imorgon har jag planer på att kliva upp klockan sex..så jag är på jobbet till halv åtta..någon som på fullaste allvar tror på det??

"Det som känns omöjligt är bara ett om från att bli öjligt"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback