Sexuellt belåten dag 0..

Det känns konstigt idag...en känsla jag inte haft på väldigt länge...fåglarna kvittrar, solen skiner..bröstet är fyllt av värme...

Min sexuella frustration är som bortblåst....och nej..jag behövde inte ta saken i egna händer....en stilla flirt, bjuda på ett par drinkar, lite dans...den obligatoriska nattamaten på Donken, men denna gång fick jag också yttra frasen "Vad vill du ha? Jag bjuder"..sedan hem till mig...

Jag känner mig flera kilo lättare, huden är fast och fin...tonårsfinnarna som bortblåsta...till och med knullrufset såg bra ut när jag vaknade imorse...

Vad vi gjorde hemma hos mig? drack te..vad trodde du? Tittade lite på mina etsningar...Seriöst? Ok..diskuterade Håkan H, Moneybrother..Winnerbäcks storhet (kunde lägga in om hur en kompis till mig gick i samma klass som Winnerbäck..imponerar alltid med lite Lassie..även här i sthlm)...lite om Persson också...gick inte riktigt hem..får nog börja med Traste och sedan gå vidare...

Ok, lite mer hände kanske....kysstes passionerat...och fortsatte sedan.....livet är härligt igen...nu saknas bara att Bajen tar guld, så är livet komplett...ville inte kliva upp i morse..låg i sängen och tittade på henne när hon sov...så vacker, så oskuldsfull, sådan kontrast mot i natt....she's the devil in disguise...

Nej, ska iväg och fika nu...gå på promenad och dansa gatan fram...kyssa främlingar på gatan..ta en weekendresa till Paris...ge min pengar till en uteliggare...

"I natt i natt är det du är det jag
Och vi följer så lätt minsta motståndets lag
Mot den himmel som har nummer sju
Inget stoppar oss nu"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

GRATTIS!!! Så glad jag är för din skull! ;o)

Postat av: Charlotte

Woooonderful! Jag känner glädjen! Trippa på molnen nu för det är du värd!

2006-04-02 @ 13:40:13
URL: http://chulls.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback