Spedblogging my day away..

Lite snabbloggning nu...måste gå in i köket och ta hand om disken innan jag ska på innebandy..tidigare idag har jag tvättat och strukit...jag vet..living large..livin' la vida loca...the wild life...hur mycket skulle du inte ge för att vara mig just nu?

Det är ju inte det enda jag gjort...har bytt musik i min mp3-spelare..för första gången...köpte den i början av september ifjol..så man kan säga att det var dags...blev lite blandat, Timbuktu, Thåström, Weeping Willows, Håkan Hellström, The Band, Ebba Grön, Peps blodsband & Moneybrother...faktiskt inget med Packet, men detta är de senaste skivorna jag köpt..förutom Ebba & Moneybrother, så det kan vara idé att lyssna igenom dem ordentligt...och den tiden lär jag få på torsdag...tågresa upp till skogen..först 5 timmar tåg sedan 1,5 timme buss...kul...eller inte...synd att sthlm ska ligga så jävla ocentralt....

Reagera du på musikvalet? Ja..alltså..försöker lära mig skånska så jag ska förstå dotra till hösten...hon är barn så hon kommer ta åt sig dialekten alldeles för fort...försöka få mentaliteten också..

Därför har jag valt en Haschtomte som aldrig rakar sig och en ghettounge som pratar snabbt...Thåström sjunger om Köbenhavn, som är typ Skåne..Ebba sjunger om Malmö city...The Band..ja fan vet hur de passar in..kanske röker på de också?...Håkan H..Göteborg, Båstad...whatever...långt bort lik förbannat...Weeping willows och Moneybrother? Måste ha lite sthlm och Bajare med också så jag inte får krupp...jaja..Anders Wendin är från Ludvika...han är iaf bajare och bor på Söder...gott så...

Talade med föreningens  ordförande i tvättstugan idag..hon hade tiden före mig..jaja det ena ledde till det andra så..troligen kommer balkongen kosta ca 25 papp mer än från min första offert...synd att man e så seg i huvvet..men men..balkongerna kan nog komma upp i augusti iaf....blir bra det..så kan jag äckla mina grannar lite extra genom att ställa mig i bar överkropp på morgnarna och göra lite morgongymnastik ute på balkongen....

Nej..nu måste jag diska så jag inte blir sen till innebandyn...aah the exciting life of mr Jerk...tune in next week at the same bat-time, same bat-channel...

I  morgon är det derby...börjar redan må dåligt..ett bra tecken?


"Jag vill bara känna köttets lustar
höra hur du rister och frustar"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback