Stress & tristess..rimstuga på Ringvägen..

Fick tips om att inte ha Intersportstrumpor..och framför allt inte vita sådana, så skulle mitt liv i ensamhet snart ta slut...testade det idag när jag kom hem från jobbet...gick hem bytte om...satte på mig svarta strumpor (ej Intersport)...sprang Götgatan upp och ner...funkade inte...folk såg nästan rädda ut..kanske skulle haft mer kläder på mig??

Imorgon så strular livet ihop sig...borde gå på spinning kl.11, men..jag måste köpa en ny innebandyklubba (förhoppningsvis den sista för den här säsongen..)..Hammarby TFF har seriepremiär på Kanalplan kl.14...kl.16 har jag tvättid (snacka om liv..tvättid mellan 16-19 en lördag..jag förstår ni är avundsjuka på mig..living large..that's me...)..kanske skulle köpa en fotboll också??..Malung FC behöver en ny..den förra försvann i slutet av fjolårssäsongen...just det..måste tala med någon ur styrelsen också..få ett papper skrivet, så jag kan få lån till min balkong...

För att sakna liv så har jag mycket uppbokat en lördag...iofs..inget inbokat som innebär att jag måste säga mer än tack (när jag får tillbaks växeln) och ha en bra dag du å (när jag går iväg)..med andra inget som gör att jag kommer träffa en vän av något slag..det närmaste blir väl när det är dags att skrika sopa till Andreas "Judas" Alm...och domarjävel..vakna!! typ...få ut lite aggressioner, så jag kanske inte slår sönder ytterligare en innebandyklubba...

Gnäll? nja..nästan mindre än vanligt va? Men om ni vill kan jag raljera lite om mitt dödfödda jobb??

Idag hade vi månadens avtackningsfika...Nisse denna gång...han hade hittat nytt jobb..därför han slutade...det känns som om det slutar folk hela tiden...kul att han nämnde en julfest som höjdpunkt på jobbet..och då speciellt företags-Jeopardy..gissa vem som kicka arsle då?

Yup..totalt överlägsen...moderattant, 33, har fortfarande inte glömt det...hon är inte bara en dålig förlorare..hon glömmer inte en förlust heller...*ler i mjugg*

Åt älgbiff och sallad ikväll..känner mig nästan nyttig...kanska ska poppa lite popcorn?? för att ta bort känslan...ska ju se Monster snart...Christina Ricci e med...ljuv varelse...

Vill se Bajen - Halmstad på söndag, men plånboken sätter stopp..ja, har innebandymatch också, men det hade jag kanske lyckats kombinera..det är svårare att kombinera tom plånbok med stå på Söderstadion och sjunga...tyvärr..sol, grönvitt..ja det räcker så faktiskt..behöver inget mer just nu...bortsett från det som ständigt är på hjärnan....en dum brud som inte förstår bättre...

Intelligenta kvinnor går bort..eller ja..de väljer ju själva att inte komma hit...tack vara deras fungerande hjärnfunktion...korkade brudar verkar också välja bort...till och med de förstår...begriper inte riktigt vad som blir kvar då? Den enda feminina varelsen som älskar mig är dotra...och hon ska flytta utomlands..typ...känns lite äckligt när jag tänker på det också..jag menar..hon är ju så ung...hon klarar inte mina krav på större bröst än mig själv heller...det känns som om det är något mer som talar emot det..hmm..njae...hon tycker om min mat..håller på Bajen...vad är det jag missar..jaa..just det....hon städar inte...

"Så i väntan på vadå, med hack i flytet
nu när skruvstädet sitter åt, det fucking typiskt
men det är smällar man får ta, mata tillbaka
bara ducka, svinga, ducka svinga"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback