Wilmer X-poesi..

Måste försöka sluta skriva inlägg när jag är under influens av alkohol...

Så började jag ett inlägg..sen lyckades jag fucka upp tangetbordet och musen, så inlägget försvann..det är sådana här gånger jag önskar att de som tror att jag jobbar med data och att jag är kunnig på slik skit hade rätt...

Nu löste det sig ändå, men inlägget är förlorat och jag orkar inte försöka skriva om det...var något om att dotras moster fortfarande är riktigt sexig...och att jag varit iväg och hämtat dotra idag...men sedan??

Hur jag löste det? Den korrekta vägen...jag tryckte ner alla tangenter jag kom åt med mina små händer...riktigt hårt måste man göra det...sedan var tangentbordet normalt igen...

Känns som ytterligare ett bevis att en dator bör benämnas hon...förutom det uppenbara..hon har en mus..dess opålitlighet och oberäknelighet är också typiska kvinnliga attribut (oj, nu får jag Tiina på mig...)..när man sedan lyckas fixa något är det inte alls säkert att det funkar med samma sätt nästa gång...

Skönt att jag inte är bitter i alla fall (ja, eller hur..)...

Nej..har plågat er stackars läsare nog...i mitt horoskop stod det att jag var trött och utarbetad..så jag ordinerades vila..horoskopet har rätt..nu checkar jag ut och lägger mig på soffan ett tag...

"Jag vet att bilden av mig spricker
Jag är bara lycklig när jag dricker"

Jerk


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Klockrent. Då är du ju iaf lycklig ngn gång :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback