Ångest, bitterhet & öl..life as normal..

Aldrig får man vara riktigt glad...jag och resten av Bröderna Slut (alternativt Bröderna Bitter..har inte riktigt bestämt mig vilket som känns bäst...) hade bestämt oss för att efter vi käkat Tacos bege oss till felsidan av Fuluån och våldsgästa kusin Morgans 40-årskalas...hade till och med köpt en liten present (billig givetvis eftersom jag inte var inbjuden..) och tänkt dragit lite historier om hur jag minsann bjöd in honom till mitt 30-årskalas...sen ringer den fan och säger att vi inte ska äta några Tacos ikväll för han bjuder på mat och dryck...så helt plötsligt känns min present väldigt futtig....en trisslott, en 5-krona och en guldtia fastsatta på ett vykort visandes träskulpturen av Mors lilla Olle (det är en sann historia som utspelades 1850 16km härifrån)..det är kusin Morgan som tagit kortet och i bakgrunden syns hans gamla Merca...tyckte det kändes ganska bra och nästan fyndigt....tills jag insåg att 5-kronan gjorde att han fick en present värd 45 pix...nåja..vi ska snart äta tacos iaf..bara för att...

Aldrig får man vara riktigt glad 2....var och badade med dotra i Kvickertjärn...slängde omkring henne lite...hon har lärt sig simma...hade kul...
Sedan kommer två badnymfer....15 år gamla...varför i helvete är jag så gammal....var fanns de när jag var 15?? Iofs...om de fanns i Sörsjön hade ju inte jag sett det...var för upptagen med att verka cool i Malungs centrum....

Åh nog fan brände jag axlarna också..så nu är jag röd som en kräfta där...brände överdelen av magen lite också...den undre delen skyddades av den övre...no questions asked...

Hoppa från trean iaf....

Bara att inse...det som finns på min marknad är nyblivna bittra 2-3 barnsmorsor i de övre 30 (no harm intended Y...du har ju bara ett barn..)...får träna rejält i höst och vinter...skaffa mig en urcool tribal-tattoo och blondera håret...sen kanske...

Nu är det mat..sen ska jag supa bort minnet av min datormus som jag antagligen slagit sönder nu...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Jerk

klart du är :)...känns som om du ville missförstå den meningen.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback