Det är en mänsklig rättighet att ligga sked...

Alarmet ringde som det var tänkt klockan nio i morse...jag gick upp när telefonen ringde halv tolv..inte som det var tänkt...jag skulle ju ta ett spinningpass idag....som en riktig uppstart till min träning..sen skulle det dra igång på riktigt...nu blev det inte så..

Örnie väckte mig....vi pratade lite om Fantasy premier league och hur lätt det skulle bli...jag ledde, han låg tvåa...efter dagens matcher är jag nere på sjunde plats...underbart med hybris...

Klev väl upp då...tittade ut...tveksam sol...mycket moln...ska bara, sen tar jag en promenad...efter mitt ska bara (som mest innefattade surfa runt bland kanalerna på tvn) var det mulet, så jag skippade promenaden, men vid tvåtiden gick jag iaf ut en kort sväng...till ICA och köpte mjölk, lite grönsaker och ett aftonblad (jag trodde jag bojkottade den tidningen vad har hänt??)..la mig på soffan och läste...kände hur trött jag var...har varit det hela dagen fram till nu...så nu blir jag väl vaken halva natten igen...

Duschade...rakade mig...soffan igen...gjorde en sallad idag (duktig Jerk..)....funderade på att träffa en tjej...fattar inte hur det ska gå till....om jag inte går ut och bara är på jobbet...hur ska jag då träffa någon??

Näe...ingen dejting-sajt på internet...om jag mot förmodan skulle träffa någon som inte finner mig motbjudande så har jag ändå inte råd att bjuda ut henne...måste helt enkelt snubbla över en rik, desperat singeltjej på vägen hem från jobbet...major odds on that one...

Glömde...jag dammsög också....efter sporten ikväll diskade jag (två dagar i rad nu..lite orolig för min hälsa..)...

Surfar ju runt på lite andra bloggar och inser hur omöjligt det är...försöker med en komplimang...det blir en förolämpning...läser en "kravlista"...fallerar på samtliga punkter...näe...lite prostatacancer så jag inte kan längre kanske vore det bästa?? Kan jag ge upp helt och hållet...koncentrera mig på sportsändningar och lite jakt...inte längre behöva fundera på varför hon är snäll mot mig...sugen?? Näe...antagligen bara medlidsam...

Apropå babes....Skinndrottningen fyller år till veckan...otroligt nog klarar jag aldrig av att lära mig vilket datum det är...vilket iofs även gör mig lite osäker om det verkligen är till veckan hon fyller år...vet att hon är jungfru iaf (ja, stjärntecknet då..)...gratis i förskott!!

Nu ska jag ligga i soffan och självömka mig lite för att jag måste gå till jobbet imorgon...

En sista grej bara...hur fan kan så många ha förtroende för Reinfeldt?? De senaste dagarna verkar han ha horat runt hur mycket som helst och lovat guld och gröna skogar för alla...ta bort fastighetsskatten, se till så varje löntagare har minst 1000 spänn mer i plånboken varje månad, satsa mer på polisen, satsa mer på vård, omsorg & skola....hur fan ska det gå ihop??

Just ja..sänka a-kassan ger en del...klart vi ska sparka på de som redan ligger...klassisk högerpolitik i skinande arméstövlar...fy fan...och den där jävla alliansen leder mätningarna...blir till att stå med mössan i hand efter valet och hoppas att man får ha kvar jobbet...vågar inte satsa på nytt eftersom skyddsnätet kommer vara obefintligt...känns ju bra....jävligt bra...sedan kommer de stackare som stått i bostadskö i 20 år för en bostad i centrala sthlm inte längre kunna få någon eftersom moderaterna vill sälja ut hyresrätterna...skitbra...det minskar ju segregeringen...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback