Git Gay & livet...

Jaha..jag är en svag människa (räck upp handen den som är överraskad..)..kunde inte stå emot locktonerna från Kenny...

Den finaste dagen på väldigt länge...vaknade upp...blå himmel...hmm...ok...morgonstånd kl.11...bra den funkar än...drar mig lite till och kör lite sexuella fantasier...nu lär jag fan stiga upp...dags att tvätta...kul...fortfarande blå himmel...

Tvättar, diskar, stryker...träna? Nja..imorgon va?

Tack Kenny...ska du komma över på lite alkohol..nej, har inte råd...nej, ska träna imorgon...bra svar..sanna..men...har inte råd, har ingen alkohol, men jag kommer...

Kim visar det sig tänder på andra (överraskning...han e ju inte fjollig..en fördom rök...)...vi drar till Metropolis..eller ja..för ett år sedan var det Metropolis...nu är det gayklubb...va fan...för Kims skull...han är en stackars skåning i exil i Småland...första gången på gayklubb...tänker...kanske kan få hugg här då...

Sällan hostar hackspetten...även här har de smak..trots schlagern...går 100 spänn plus på Black Jacken (lite svennigt...)...är nöjd..träffar T från jobbet..vad gör du här Jerker?? Jo...eeeh...det är ju så här...för Kims skull e vi här...vem e Kim??...ja, jo, nu har jag tappat bort honom...just då kommer Kim..tack god gud...jag må va okej med det hela..men jag vill fortfarande gå som hetero (hela min klädsel skrek iofs hetero...)..

Ska skriva krönika åt Kenny...3000 eller 4000 tecken...vem kommer ihåg...

En observation..det var mycket tank tops...och ingen Ljungberg...

Gick Götgatan hem...lite glad...behöver...

Och jag är sugen på glass...

"Jag vill inte äga dig
Peka ut nån väg åt dig"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback