Knark är tydligen inte häftigt...

Sven Nylander och koks?? Undrar om Bajen tänkt anställa honom som fitness-tränare nu?? Han passar väl bra ihop med Kapten Kola...men...

Säger som en kompis...Va fan Sven Nylander?? Han ger ju en usel bild av knarkare..de riktiga knarkarna måste vara grymt missnöjda..jag menar visst Patrik Sjöberg e ju en cool snubbe, men Nylander?? Han är ju så mesig så nu kommer ingen vilja knarka längre!!

To true...kanske det bästa Sven gjort mot droger någonsin...han e ju inte cool..och han knarkar...alltså är det inte coolt att dra en lina...skiter väl i det då...var fanns Sven när jag tog min första cigg eller snus??

Att Sjöberg skulle dragit en lina är väl ingen skräll...men Nylander...ger mig fan på att han var den fjärde som tog koks i gänget den kvällen...

Vilket för mig till ett av mina ungdomsminnen, som till viss del har med Nerdy-Sven att göra...kommer inte ihåg när det var, men antagligen OS i Atlanta -96..ni vet det med bomben..var där då...ja inte Atlanta, men i USA..satt upp och slötittade på tv lekte med Ed's dator lite då helt plötsligt Tom Brokaw dök upp i rutan..hade visst smällts en bomb i en park...

Oj då...nu kom jag bort från ämnet igen...iaf den gode Sven gjorde som han brukar och kom fyra...någon kvällstidning hade den goda smaken att visa hur långt ifrån han var medaljen, så jag klippte ut rubriken och nålade fast den ovanför min säng..

Där stod det svart på vitt "16 grymma centimeter"...

"We're only in it for the drugs"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback