Office space...

Vilken härlig torsdagskväll...jag är fan fortfarande kvar på jobbet...väntar på att få fler priser att lägga in i filerna...hoppas åka hem innan tolvslaget iaf...hur var det nu..första veckan efter semestern ska du ta det lite lugnare tills du kommer in i rutinerna igen..jo tjena..

Det har varit en minst sagt hektisk vecka...RFQerna haglar in..efter 3 veckors stiltje är det nu full storm på RFQ-fronten...vår major årsförfrågan som skulle ha varit inne i måndags har vi fått förlängt på till imorgon kl.17...därför sitter jag här nu...kul..

Företaget bjöd iaf på en kebabtallrik...även om jag fick gå och köpa dem åt oss som sitter här..vi var 4st...jag är det enda hjonet av oss...de andra är imortant persons...Jerker, kan du gå och köpa mat åt oss då??..Javisst, gärna...

Sa jag att flextiden slutar att räknas halv sju? ska nog försöka fila in den på någe vänster ändå...

Vaddå fel att äta kebabtallrik? Fett? Oh..jag kanske inte sa det? Jag stack emellan med min första spinning-pass i höst också..helt ok att svulla kebab då..

Om jag hade fått gå hem tidigare om jag skippat spinningen och lagt in priser istället? Öh..näe..jag sitter ju och väntar just nu..hur mycket väntan tror du det hade blivit om jag inte dragit på spinning??

Spinningen kändes ganska bra iaf...oväntat bra...kan inte ha gått för fullt...2 otroligt vackra flickor var där också...tyvärr inte just framför mig, så jag hade ingen draghjälp, men jag försökte svänga höger under hela passet...

Undrar hur stor risken är att jag måste sitta här till kl.17 imorgon?? Borde inte vara det...borde kunna gå hem tidigare...de andra bör ju kontrollera vad jag lagt in innan vi beemar skiten ut i cyberrymden, till en server i närheten av Kista...

Jag vill hem nu..kolla om jag fått brev från Ownit...de som har hand om bredbandet i huset...så sexlivet kan komma igång igen...

På tal om...eeeh...inget faktiskt...min jobbtelefon var ju paj i måndags...orkade inte ordna den då..i tisdags hann jag inte..i onsdags fungerade den igen, men idag var den åter sönder..tog tag i det hela..gick ner till växeln..försökte förklara..tror hon förstod...men hon lyckades inte koda om telefonen som jag hade med mig..fick en lånetelefon istället...kom upp till kontoret igen..då slog det mig..klart hon inte lyckades koda om telefonen till mitt nummer..hon stod ju på den telefonens gamla nummer..suck..jag blev fan korkad av att stå bredvid en blondin...

Fan, missade ju CSI Miami nu...

Nu ska jag gå och stressa de höga herrarna lite...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback