Så slänger vi i det i mixern och ser om det kommer ut något bra..

På väg att bli förkyld..faaan....lovar att det kommer att bryta ut lagom til helgen...bara för att jävlas...så det blir väl ingen städning till helgen heller antar jag...

Jag jobbade ju til kvart  sju i fredags eftersom jag inte lyckades ladda upp en fil till internet...ganska viktig fil...vår årsoffert för Syd-Amerika...försökte igen i måndags och igår...lyckades inte...men idag...the mighty Jerk löste det och nu är filen upladdad...

Hur det gick till? Ja..hrm..alltså..vet inte hur jag ska försvara mig, men...ja, jag läste anvisningarna och på så sätt fick jag reda på vad som var fel...tydligen hade vi fel "terms of delivery"...synd att jag inte läste anvisningarna vid 18-tiden i fredags istället...

Har fastnat för en ny talkshow på tvn...Robins..går på SVT på onsdagar (ja, slutade alldeles nyss faktiskt)..den är inte bara kul...den är allmänbildande också...han pratar skånska..så nästa gång jag träffar min dotter kanske jag förstår vad hon säger...

Snart drar också Dålä IBKs tredje säsong igång...ser inte lovande ut för mig vad gäller skytteligan i år heller...har insett att jag kommer missa en hel del matcher i höst...har ju älgjakten...

Det är även klart att jag åker ner några dagar till Schweiz...åker på en söndag...så där går det säkert bort ett par matcher...

Nåja...bara jag får spela i first line ska det väl ramla in nog mycket poäng för att det ska bli godkänt iaf...

Varför ska jag bli förkyld nu?? skulle ju börja träna...och blir man förkyld under veckan håller det i sig längre eftersom man stressar så på jobbet...gör det...fixa det här..kan du? Behöver svar idag...blablabla..inte direkt ett jobb som främjar eftertänksamhet...

De har börjat komma igång med intervjuer för tjänsten på finans nu...såg hyggligt ut idag...två blondiner...såg bra ut bakifrån....en notering...kritstrecksrandigt är tydligen dresskoden för den tjänsten..båda hade det...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback