Working in a coal mine...

Blev hemskickad vid kvart i elva igår kväll..utan att vara klar..hade inte fått filerna...

När jag kom hem fick jag en glad överraskning....mina inloggningsuppgifter för bredbandet hade kommit...så idag på lunchen köpte jag nätverkskabel...laddad till tusen...

Men inte fan funkade det...nu vet jag att de ska provmäta skiten på tisdag...fast jag hade hoppats at det skulle funka nu...hade siktat på ett spännande sexliv i helgen..blev det intet av det...

Tror ni det var lugnare på jobbet idag? Sällan hostar hackspetten...hade ju en hel del priser att stansa in i de olika filerna...de sista priserna fick jag strax för fem i eftermiddags..den sista filen laddade jag upp vid sextiden...eller rättare sagt började försöka ladda upp...när jag hållit på en timme...klockan var kvart i sju...gav jag upp och skickade den via mail istället...då hade jag varit ensam på kontoret i en halvtimme...

Chefen drog vid lunch...ut till skärgården..life is fair...

Tyvärr tog den här årsförfrågan all min tid idag, så på måndag har jag både fredagens och måndagens jobb att göra..kul..

On a positive note..så ligger min flexbank efter denna grymma vecka åter på plus...blir bra det...den lär väl göra det ett par veckor till..sen tar jag ut en flexledig dag...

Sa jag förresten att jag bara har nio arbetsdagar kvar till min nästa semester? Yup..dags att slakta lite älg..dricka lite öl...vara man helt enkelt...

Nu är det lönehelg och Jerk ska göra den rejält...imorgon är det tvättid och på söndag förhoppningsvis ett spinningpass kl.10 på morgonen...suck...nåja...behöver snåla lite inför jakten...

Kul helg för mig...hur blir din?

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ungefär samma fast styrketräning istället för din flickcykling. Sen har jag feber. Också.

Postat av: Jerk

Det är alltid mest synd om dig Yvonne...du får komma ner till sthlm så ska jag lindra det hela ;)

2006-08-27 @ 05:17:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback