Alla på en gång nu...

Borde kanske skriva om att jag har så mycket på jobbet att jag funderar på att hoppa från balkongen..eller hur en glödlampa gick i lägenheten för andra dagen i rad (tänk på det själva..hur många har jag i en etta egentligen??), men vi skiter i att negga i det här inlägget...här ska vi glädjas..

Vaddå? Vad skulle du ha att vara glad för? Fan, jag försöker ju...

Ok, den stora anledningen är att idag firar min blogg 1 år...Grattis Jerkers blogg!!!..

Jo, det är sant jag har under ett års tid plågat cyber med otaliga inlägg om min sexuella frustration, gnäll, koloskopi-undersökningar och meningslöst dravel (ska jag vara ärlig är jag lite orolig för mig, min sexlust har nästan helt försvunit de senaste veckorna..fortsätter det så här kommer jag inte ha något att skriva i bloggen..)..

Det enda rätta nu vore egentligen att storstilat avsluta bloggen, men jag kan inte göra den stackare som googlade "kåt malung" besviken och bara lägga av..jag fortsätter orera..efter nyår förväntar jag mig att mycket kommer att handla om hur jag åter tar tag i kärring-spinningen, att sexlusten är tillbaks, hur jag vinner skytteligan i innebandyn och hur otroligt jobbigt det är att vara husgud och kitchen-bitch på jobbet..ungefär som vanligt alltså..hoppas också att jag verkligen kommer att träna så flohabban dör en gång för alla..

Jag ska bli smal och snygg (mindre ful iaf) och jag ska träffa någon..någon att skratta med, ligga och mysa i soffan..någon som förstår att jag är helt förstörd efter att Bajen torskat mot Kalmar..Jag ska ha också ha en bättre ekonomi så jag kan unna mig de saker jag vill ha (tja, då var vi inne på kvinnor igen då..).

Eftersom jag inte lyckades i september med mitt jakt-actionkort testar jag att vädja mer till er mjuka sida...

Öm bild mellan far och dotter

Se hur ömt denne moderne man håller om sin dotter under sin 30-årsfest på sitt egna gods. Vilket kvinnohjärta smälter inte av den kärlek som denne underbare man visar sin älskade dotter?


"When the sun goes down I am with you

When the sun comes up I am there

When the sun goes down I am with you"

Jerk


Kommentarer
Postat av: Linda

Så sött så... Grattis på 1-års dagen och lycka till med alla mål nästa år.
Kram och God Jul!

Postat av: Anonym

Grattis, grattis! Och vilken sötnos till dotter du har! Och var inte så förbannat hård mot dig själv!

2006-12-20 @ 14:26:51
Postat av: Camilla

Det var jag som skrev...
:D

2006-12-20 @ 14:27:14
URL: http://mskeepyourdistance.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Jag känner att vi behöves diskutera heminredning. Du ser, jag är lite varm och stöttande som vanligt :o)

2006-12-20 @ 21:33:44
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

Linda: Tack..puss och kram till dig med..
Camilla: Hade jag varit hård mot mig hade det ju varit ännu värre ;)
Yvonne: Om du hade läst min blogg lite noggrannare så hade du vetat att min mor bor på mitt gods..så det är hennes fel..dessutom ser du inte den underbara kökssoffan i den här bilden..du ser lika defensiv som vanligt..tack för allt ditt stöd..vad vore jag utan det? (Normal?) ;)

Fast du har rätt i sak..tomten till höger borde vi ta bort :)

2006-12-21 @ 00:22:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback