Mitt 2007..

Årshoroskop 2007... enligt Expressen

ÅRETS TEMA: Hinder!
  • Hinder kan dyka upp i tid och otid och störa dina planer. Men ju mer flexibel du är desto mer kan du trots allt dra nytta av det som sker. Du vågar anta en spännande utmaning i vår!
  • Va? Hur fan slö får man bli..Gud gör en re-run..2006 all over..

    KÄRLEK:

  • Du är redo för kärlek och i år kan du bli intensivt uppvaktad från mer än ett håll.
    Det kan bli svårt att välja!
  • Gosse..jag har varit redo länge..fast svårt att välja? Spännande problem..

    PENGAR:

  • Trots att du kämpar på blir utdelningen kanske inte lika stor som väntat. Kanske du ska prova en tipsrad i februari.
  • Meh...nu kör vi repris på hela 2000-talet..gud vad skoj..

    SE UPP FÖR: Att gapa efter för mycket.
    Äta mindre då..

    Ok, i princip..så här gör vi...jag sitter hemma i soffan och väntar på alla vackra tjejer som ska falla för mig..för jag har ju inte råd att gå ut 2007 heller då?
    Kul...saknas bara en bokstav så får man ett ord för något jag skulle vilja sätta i pannan nu..gissa rätt och vinn en dejt..den blr i soffan..massvis med älgkött utlovas...

    /Jerk


    Kommentarer
    Postat av: Sara

    Nämen stackare, det ser inte ut att bli så bra år för dig. Men kul med alla tjejerna som kommer svärma runt dig ;)

    Postat av: Jerk

    jo.det är väl just den biten som inte kommer att stämma i årshoroskopet..ååh så positiv jag är den sista dagen på året då..snart fest..snart fest :)

    2006-12-31 @ 14:55:49
    URL: http://dalaibk.webblogg.se
    Postat av: Blue

    Hahaha, jaha skulle det vara lättare att träffa tjejer om du sätter en kula i pannan. Skulle vara om patologen är kvinnlig då.

    Hmmm nu vill jag det där utlovade älgköttet i soffan.

    *ler* Tyvärr har jag inget raffset med julgranar på... eller hur var det.

    Gott nytt år på dig.

    2006-12-31 @ 15:30:27
    URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
    Postat av: Jerk

    Vi kan skippa raffsetet för din skull..naket går också bra ;)

    2006-12-31 @ 16:42:10
    URL: http://dalaibk.webblogg.se
    Postat av: Blue

    Hahaha skulle vara för din skull då. *ler*

    Hoppas du mår bra idag. Dagen efter liksom... nä visst ja... om det skulle gå bra så skulle du ju inte nyktra till förrän i februari...

    Du, vi hörs i februari då?!?

    2007-01-01 @ 13:27:30
    URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
    Postat av: Jerk

    Nja..har nog nyktrat till nu :)..vaknade kl.14 på soffan..somnade om ett par timmar till..skönt :)

    2007-01-02 @ 01:21:51
    URL: http://dalaibk.webblogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback