Prez Jerk..like the ring of it..

Jag lär mig aldrig..via en blogg hamnade jag i en annan blogg som tog mig vidare till ytterligare en blogg och slutligen hamnade jag i en blogg som skriva av en ungliberal småbarnsfar..

Jag borde aldrig ha läst den..jag klarar inte av att andra har så svårt att se längre än näsan räcker..

Jag har även svårt för att alla inte tycker som mig när det kommer till politik (här ska man om man är politisk korrekt egentligen säga att en liten debatt friskar upp, alla kan inte tycka samma sak eller det är tecken på ett friskt samhälle när man kan ha avvikande meningar om saker och ting)...

Inser att jag skulle bli en skaplig diktator..president över världen är redan tagen av en annan
bloggare, men ändå..iofs...kanske är lite för mesig för att vara diktator..å andra sidan när jag skjutit alla meningsmotståndare så kvittar det ju...då kan jag åter vara en snäll pöjk..fast det skulle bli lite trist i allsvenskan då bajen blev det enda laget..fast de skulle ju iofs vinna varje år...

Inga mer förnedrande finalförluster på Studenternas heller...

Mitt valmanifest:
* Folk som står till vänster i rulltrappor kommer att offras som hajbete.
* Bajen är bäst.
* Södermalm är skönast.
* Även Sörsjön är skönt.
* Borgarbrackor är jobbiga.
* Runt Östermalm kommer det att byggas en mur, dit slänger vi alla gårdare och annat löst folk.
* Solna är jag rädd för kommer utplånas (sorry, men jag ser ingen annan utväg).
* Dotras mor kommer att omyndigförklaras och dotra kommer att föras till Södermalm för att uppfostras av mig.
* Mina bröder kommer att få sänkta löner.
* Lillebror kommer endast få jaga med lösplugg de närmaste älgjakterna, så jag har en chans att komma ifatt.
* Storebror får inte längre skjuta döda 20-taggare.
* Jag å andra sidan kommer aktivt att lägga ned 20-taggare (och nu talar jag inte om jakt, höhöhö).

Så..om ni som inte tycker som mig skulle vilja vara snälla och rada upp er, så blir det lite lättare för mig (här är det nog väldigt lägligt att ställa upp som bloggroupie, då jag ämnar benåda dessa trots eventuella avvikande åsikter).

/Jerk
Detta inlägg är sponsrat av Jerk for Prez-kommittén

Kommentarer
Postat av: Linda

He he... Skönt att höra att man inte är ensam om att vara sorglig...
Sov gott, dröm vått och vakna hårt.
Kram

Postat av: Jerk

det lär jag göra :)..av någon anledning är jag alltid vid västkusten i mina senaste drömmar ;)

2006-12-02 @ 23:48:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Linda

He he he... Hrm, undrar vad som hägrar där då? :-)

2006-12-03 @ 17:54:48
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Jerk

Åh..jag har en fantasi om en sträng skolfröken ;)

2006-12-03 @ 19:49:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback