Whisky-blogg...

Ikväll ska jag till fiendeland...som traditionen påbjuder, när det är Curling-DM, ska vi till Crazy Horse..så Stureplan here I come...

Gör lite ont att lämna min älskade ö, men för curlinggrabbarna gör jag ett undantag..

Ikväll ska jag prata skånska och bära brandsoldatshjälm...för likt Kajan är jag kroniskt ensamstående..

Whiskyn slank ner..firar grabbarnas tredje raka vinst i DM..nu tar jag en öl i bar överkropp (erkänn Linda..du skulle vilja vara här nu? Inte? Hmm..någon annan då?)

"Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt"

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, men jag klarar mig utan den här helgen, fick ju snopp så det räckte igår ;-)

Postat av: Jerk

För en hel helg? Säkert? Jaja..vi har alltid nästa helg älskling..puss o kram ;)

2006-12-10 @ 04:14:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback