Anna, tatueringar & fejkintressenter av sport

Idag slutade Anna på jobbet..det var vemodigt..fast vi skämtade bort allt hela tiden...Chrille försökte para ihop mig och Anna..ett sista desperat försök från hans sida att hitta någon åt mig antar jag...det funkar inte..hon vill inte bo i skogen och jag tycker inte om rislampor...trist iaf...tyckte..tycker om Anna...hon är rolig, trevlig och jag är väl förtjust i henne antar jag...men, hon torde ha bättre smak än så och vad vore denna blogg utan min sexuella frustration...min enda drivkraft i livet skulle försvinna och denn blogg skulle tyna bort..å andra sidan kanske jag skulle bli lite trevligare att umgås med...

Annas sorti från företaget borde övertyga Vonsan om att det inte är någon skyddad verkstad jag är på..hon var trots allt trotjänaren som varit där i över 7 år...den som varit där längst nu har varit mammaledig i 3 år tror jag..hon kom in och jobbade ett par veckor för 2 höstar sedan innan det blev dags att klämma ur sig en till..jag ligger 8 på listan...när jag började var vi 70-80 stycken..nu är vi nere i drygt 30..

Blev kallad landsförrädare av min storebror idag eftersom jag inte var på Medis och firade Kronorna...sa sanningen att jag var tvungen att jobba och sedan var jag på spinning...det blev alldeles tyst i telefonen...gav nog honom en mindre hjärtinfarkt...hade inte velat säga något egentligen..tänkte jag skulle komma smärt, smidig och vältränad till påsken och chocka alla, men det funkar ju inte nu...får väl raka av mig charmlockarna eller något för att chockera nu..kalchock kanske...

Grejen med OS och snacket i fikarummen är att det stör mig så förbannat..jag blir rent elitistisk,,lite übermensch när dessa amatörer ska diskutera OS...det kännssom..okej ni är 4 miljoner som ser damlandslaget i fotboll spela en semi i VM, men var fan e ni under serielunken...jag är där..jag vet mer än er, men tänker inte försöka lära er något..finns intresset bara vart fjärde år kan ni gott fortsätta leva i okunskap...

Värst är ändå curlingen..inte en jävel fattar..och eftersom jag känner några som spelar i elitserien har jag hängt en del i curlinghallen i Sumpan, så jag förstår en del taktik, men pöbeln gör mig trött på det...jag blir nästan anti på dessa låtsas-sportintresserade människor...de som inte lider när Bajen förlorar med 0-1 mot Gefle..

Och nej,jag är långt ifrån värst..jag tog inte ledigt för att titta på OS..tog visserligen en halvdag för att titta på Superbowl, men..
Troligen är att jag av Bajenklacken skulle kallas för text tv-supporter..jag ser inte alla matcher pga jobb eller annat...jag planerar inte mitt liv efter allsvenskans spelschema..även om jag ser det vackra i det...visst jag såg Pupparo kvittera i sista sekunden i B-matchen mot jyrgårn ute i Hjorthagen, men sedan såg jag bara en B-match till det året..såg nog inte mer än ett par träningar heller...

En av de bloggare jag läser (sorry Vonsan du är inte ensam..) har tatuerat sig..jag gissade rätt..även om jag som vanligt gissade på flera grejer..brasiliansk vaxning bland annat...tänkte tatuera mig för några år sedan, men det blev aldrig av...sen hann Mange före mig...han tog precis den tatueringen jag ville ha, så det gick i stå..har tänkt att jag kanske ska tatuera in Bajenloggan på överarmen, men skulle vilja ha lite kralligare armar innan det, så det blir nog aldrig av...

Annars var jag ganska nära att ta hål i örat också på den tiden..blev inte heller av..tur det kanske min käre far hade säkerligen ryckt ur ringen direkt..alla som hade ring i örat var fjollor..sa jag att han var en man från skogen??

"Snälla rara söta Anna, Säg kan du inte stanna
Vi behöver dig, vill pöka dig. Säg inte nej"

Jerk

Kommentarer
Postat av: www.chulls.webblogg.se

Trevligt att jag nämns i din blogg med =P Jag tänkte köra på Prison Break men ja, det hade känts lite väl modigt som förstatatuering alltså =P så jag körde på ett litet C (som i Charlotte) med ett hjärta inne i precis under armvecket. Blev himla ballt alltså! Även när jag är 90 bast... tror jag...

2006-03-01 @ 10:24:44
Postat av: www.chulls.webblogg.se

Jag är meganöjd alltså! Ville inte ha på till exempel ankeln eftersom så otroligt många har där. Blir lite tråkigt då tycker jag! Å ja, det är sååå jag =P

2006-03-01 @ 21:44:41
Postat av: www.chulls.webblogg.se

det gör man nog alltså! jag ville ha en som bara är min alldeles egen.. men man ska komma på något sånt också.. det är det svåra!

2006-03-01 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback