Bajen & all hearts day

Dotra är otålig..hon vill iväg på innebandyn..se på Bajen...vilken underbar pappa jag är som låter henne gå på så mycket sport hon vill..bara det är Bajen...det har inget att göra med att det är jag som vill det..eller hur?

Snart är det alla hjärtans dag..ifjol skickade jag en ros till gudinnan från Ösmo...tillsammans med en liten dikt...tyclte hon behövde uppmuntran då..det hade relativt nyligen tagit slut med henne och pojkvännen...de hade köpt en jättetomt vid havet där de skulle bygga drömhuset...
 
Får väl säga att rosen & dikten betalade sig senare på hennes 30-årsfest...

Vem behöver en ros och dikt i år?? Vem tar en allt för stor plats i mitt hjärta just nu?? Vet inte riktigt...Nadine, 19, bokade in en plats för ett tag, men nu har hon försvunnit...flyget lyfte för en halvtimme sedan och antagligen ser jag henne aldrig mer...sorgligt, men väntat..

Hmm..måste byta om nu..får väl skriva ett av mina vanliga mastodont-inlägg senare ikväll...

"Girl you're right, I can't keep my hands from you.
Tonight, I know that you don't want me to"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback