Det undermedvetna tycker inte om mig..

Verkar som rosen bäst behövs hos Vonsan just nu..hon e lite down...det månatliga...och det skriver jag inte för att verka fördomsfull..jag skriver det eftersom det är sant..läs hennes blogg om du inte tror mig..nu lär det hinna gå över innan den 14:e...annars blir jag rädd..så vi får se..

Hade en sexdröm om en gammal..eeh..bekantskap kan vi kalla det...henne fick jag se naken iaf, men sen vaknade jag...börjar tro att mitt undermedvetna säger åt mig att ge upp..vi kommer ändå inte ihåg hur det gick till, så för att bespara dig förödmjukelsen har vi häruppe beslutat att du inte ska få något ens i dina drömmar...det blir lättare för oss allihop om du bara sällar dig till den asexuella skaran på riktigt och slutar låtsas att du kommer att träffa någon som sveper undan fötterna på dig och älskar med dig passionerat...nämnde vi att hon måste ta alla initiativ eftersom vi städade bort den kunskapen för att göra plats för saker som Return Loss, Insertion Loss och annat skit du lär dig på jobbet..

Hur tror du förresten att du kan ha ett sånt fantastiskt sifferminne??...yup, vi tog bort kunskapen du hade om hur man tillfredställer en kvinna..det tog inte så mycket plats, så vi tog bort lite minnen från barndomen också..men bara de lyckliga..ååh..förresten..vi hoppas du inte försöker cykla utan att hålla i styret heller..det försvann när de bytte portkod i huset...

Dotra...trots två förluster i helgen är hon fortfarande övertygad om att Bajen är bäst...hon var lite tvivlande igår efter förlusten mot Falun..."Pappa, jag skulle hållit på Falun idag.."..hon kommer ju trots allt därifrån, så jag kan förstå det, men hon kom över det snabbt iaf....

Var på Gunnarssons idag med Henke Curling & flickvän Camilla...Maria H jobbade...hon var söt idag också...eftersom jag är 100% mupp gick jag inte ens fram och hälsade..kunde ha sagt hej iaf..trots att jag fortfarande inte rakat mig...nej dottern lyckades inte övertala mig...jag övertalade henne att jag skulle vänta tills hon kom hit igen om två veckor..så fick vi se hur det såg ut då..

Uppladdningen har börjat...jag har tagit ledigt till lunch imorgon...det blir amerikansk mat ikväll, med en touch av skogen..Philly Cheese steak gjord på älgkött..om 4 timmar börjar det...om ca 6-7 timmar kommer jag att somna en vända...det är dags för Superbowl...tyvärr har inte Janet hand om halvtidsshowen i år..

"Nu är den här inte alls speciell
en helt vanlig kväll, bara en vanlig kväll"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Så du har kunskaper om hur man tillfredsställer en kvinna :o)Kommer nästa blogginlägg att handla om det? :oP
Du är härmed utmanad...
(Klart jag ska ha rosen, blommor trivs hos mig)

Postat av: Jerk

kärlek, ömsinthet och blommor..tror jag..mitt undermedvetna har som sagt raderat en hel del ;)

2006-02-05 @ 21:16:38
Postat av: Yvonne

Får man orgasm av det?

2006-02-05 @ 21:18:52
URL: http://vonsans.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Nu var jag elak - men det är mig förlåtet :o)

2006-02-05 @ 21:19:28
URL: http://vonsans.webblogg.se
Postat av: Jerk

Vonsan..du får skriva vad du vill :)

2006-02-06 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback