Dotra...

Min dotters mor verkar ha fått tag på lägenhet nere i Ålahuvudland nu..sen ber hon mig om hjälp för att hon kanske inte har någonstans att låta dotra vara de sista två veckorna i juni..jerk säger hennes problem..får hon lösa..blanda inte in mig...förra året jobbade jag ihop så jag kunde ta ledigt under midsommarveckan..kanske händer det i år också, men jag tar inte semester för att hjälpa henne...hennes liv, hennes problem...hoppas bara hon löst det med lägenheten i Falun...inte en chans att hon fixar ha kvar båda...ett inkassobrev till och det börjar bli dags att skicka torpeder dit...

Sen veckan efter påsk kan du ha dotra då? Hallå!! jag har ett jobb...ska jag bränna min semester för att du ska flytta?? I don't think so..

Annars har hon ätit älggryta hela helgen...den gryta som jag gör..dotra instruerar hur man ska göra..det ska vara paprika i, för det har pappa...sedan ska vi ha gurka och tomat också..så är det hos pappa..så min dotter fick gå och handla det...

Vilken underbar dotter...åt förresten själv älggrytan ikväll, men jag hade adderat lök denna gång..måste testa lite...till det hade jag givetvis gurka & tomat + sallad...smärtsamt nyttigt liv...

"Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback