Efter två veckor känns det tomt..

OS är över..ska mitt liv nu bli lika tomt och innehållslöst som tidigare???

Sverige var dominanta..jämfört med övriga nordiska länder..gör det mig gladare? Japp, jag är inte bara en dålig förlorare..jag är även en riktigt dålig segrare..att vara ömjuk när man halsar seger-champagne är inte riktigt min styrka..

Mina trogna bloggläsare har tydligen saknat mig under dessa två veckor..eller ja, inte mig kanske, men min långa oläsliga inlägg om mitt liv och mitt sökande efter någon att tumla runt i sänghalmen med..jag får väl göra en uppdatering lite senare..

Just nu känns det ganska tomt...det känns som om det är åratal innan det är dags för fotbolls-vm..som tur är har vi både curling-, konståknings- och hockey-vm innan dess...och snart snart är det allsvensk premiär också..

Men, innan ni får reda på något om mitt liv de senaste veckorna ska jag gå ut i köket och göra klart salladen för att sedan avnjuta den under OS-sammanfattningen...jodå, ni läste rätt..OS-sammanfattningen..?? Jaha, det var inte det ni reagerade på..det var salladen?..okej, jo..alltså...finner inga ord riktigt...får ta det sedan också...

"Det dom sa
och det dom sagt
Det är sant, hon har kysst mej adjö"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback