Fest ikväll..

Nadine, 19, och Ida från jobbet är försvunna..de skulle gå ner o smygröka på vår första efterfest..nu hittar vi inte dem..anledningen till att jag e framför datorn beror på att vi bestämde att vi skulle gå hit eftersom vi fick klagomål på den första..sedan har jag fåt reda på det nu..när jag sitter här..är lite orolig...Nadine har fått en hel del i sig..

Det är tydligen lugnt..det började med att Nadine slog ett gäng frivolter utmed trappan tydligen..när hon skulle ner och smygröka..sedan gicke de in på gården för att röka...jag säger ju det..en flicka helt i min smak..

De satt tydligen på gården en vända bara..skönt med lite hysteri i det annars så tråkiga livet..

Nu blir det snart full efterfest här..hattarna rullar och gäster med gester..vi fortsätter med resten en annan dag...

"Kulorna ska rulla det är min paroll.
Lyckligast i världen , jag har ingen koll"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback