Grattis, grattis..

Många som har födelsedag idag..

Mange..my main man vänder till blad 32..en bra kille med endast ett par mindre fel i livet...han är djurgårdare..är kvar i Stora Stada (Malung)..Captain Hangover...

Kash...jobbarpolare...även han djurgårdare..annars trevlig...Söderbo, så hoppet är inte helt ute för honom..

Abe Lincoln...död iofs...ganska säker på att han aldrig var djurgårdare...mest pga att han dog innan Apa IF bildades...sedan passar han inte riktigt in i jyrgårds-mallen...med det skägget hörde han mer hemma på Söder..

Nalle..vår senaste jakthund..hade blivit 16 om han varit i livet än..i hundår är det typ 347 år ungefär..han blev drygt 14 år..och är fortfarande saknad...de sista älgjakterna blev det oftast min lott att ha honom med på pass..han var bara eftersökshund då...han tyckte nog inte att jag var mycket till jägare..eftersom jag hade med Nalle så mycket på slutet får någon annan av bröderna ta mor när hon vill vara med...

I morgon fyller Sudden 34..

"Congratulations & celebrations. I want the world to know I'm happy as can be"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag pratade inte i telefon på hela dagen under lördagen, men just när det skulle bli konståkning (vilket jag sett fram mot hela tidiga kvällen) så ringer en kompis och snackar en timme.... ja, ja. Nu är jag mest förbannad för att det bara är short track och backhoppning ikväll. Inga större höjdare. Det får bli lite Barcelona och klockan 22 blir det Hallmark! he he he Murder in Midsummer. Skitbra.

Postat av: Yvonne

Så du är i firartagen - för hela världen :o
Har du bakat tårta och grejer eller blir det en slät kopp?

2006-02-12 @ 21:49:42
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

det blev min berömda älggryta..nu kryddad med lök..och givetvis sallad till...

2006-02-12 @ 22:19:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback