iåå , eeåå, full som en kastrull

Full som ett ägg..bra början på ett inlägg..

Mtt nya liv som träningsnarkoman har verkligen fått sig en knäpp på näsan..blir kanske träning på söndag..det lär inte bli något spinning-pass imorgon (läs senare idag) iaf...spriten har återigen tagit sin tribut..

Fan, tror nästan att Håkki planerade detta...han skickade iväg mig med spriten...kvar blev han..Ida & Nadine, 19,...solklar planering..skulle nog spöa honom om inte han var starkare än mig..å andra sidan..Håkki är allt jag inte är..tjänar bra..rolig...smart..söt..schysst kropp..hade jag inte haft ett sånt krav på att min nästa ska ha större bröst än mig hade han vunnit...

Hon kom in i min lägenhet iaf..Nadine, 19,...även Anna var där..och Fru/fröken Ann också..ett tag trodde jag att Ida skulle luras med en "jag är så trött..åk ni"-grej..men hon var bara trött..ehhh..förlust igen..

Fan, två dar kvar sen försvinner hon..nästa onsdag försvinner Bråke också..ibland är livet bra surt...

Nadine, 19, följde iofs taxin hem direkt..så hon var i min lägenhet i ung. 30 sek...men jag försöker leva lite på det ett tag..förlåt mig, men jag e patetisk, om ni inte redan förstått det..iofs..har ni inte redan gjort det är ni antagligen trögare än årets big brother.deltagare..ett sorgligt betyg till er...

Nej, som det känns nu måste mina känselspröt för kärlek stängas av...ser liksom ingen ljusning..sluta tjata om att jag ska raka mig...ni är samma typer som säger att utseendet inte spelar någon roll..så varför skulle jag raka mig nu igen??

Har tydligen redan bakfylleångest..det är för mycket nu..Nadine, 19, åker om ett par dagar..sedan slutar Anna tätt på det...två skäl ytterligare till att stanna i sängen istället för att stiga upp och gå till jobbet...

Antagligen ska man inte skiva blogg på fyllan...men jag gör allt för mina läsare (om det finns några)..så jag hoppas ni har överseende för den miserabla stavningen och de osammanhängande texterna (kanske inte så stor skillnad)..

Nu går jag snart och lägger mig..själva middagen och vad som hände då tar vi imorgon..tänk på mig..tänd sedan på mig..

"Oh, let's tell it like it is
No way we're getting through this"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback