Perversioner & annat högertänk

Idag kom jag en kvart efter flextidens slut..då säger gift moderat, 33, "Oj, det var en rejäl sovmorgon"..suck..hon har varit mammaledig så hon har missat mitt januari och början av februari..då hade hon inte sagt något...hon är den typen som "har betalat skatt hela livet och därför ska jag fan i mig ha dagisplats på stört, så ge fan i att hjälpa de slöa arbetslösa och socialbidragstagande hjonen"..finge hon bestämma vore vi väl en del av det tredje riket...

Är så trött på människor som inte tror på solidaritet..som bara tror på djungelns lag...på något sätt är det de som behöver en knäpp på näsan..de som aldrig levt i skiten..som inte har varit tvungna att ta finax-lån för att betala räkningarna..som inte varit tvungna att skriva över bilen på ungarna så inte fogden ska ta den, som inte skrivit över arvsrätten på samma ungar så att fogden inte ska ta föräldrahemmet..som aldrig gått på soc..

Vet de ens vad det innebär att vara pank två veckor efter lönen har kommit och man ändå inte unnat sig ett skit?? Hur det är att gå runt i ett par skor som egentligen gav upp för ett år sedan och nu släpper in vatten om det så bara är fuktigt på gatan?? Vet de hur det känns att kika in i garderoben och inte hitta ett par hela byxor eftersom ett par nya kostar ett par hundra??

Antagligen inte..och det värsta det är de jävlarna som har ork och tid att gnälla på skatterna..har studietradition, så det är dem som kommer in i styrelserummen...egoistiska jävla "wannabe-übermänniskor".

Det är dem som tycker att hr Reinfeldt är Sveriges hopp..det är de som tänker..jo, a-kassan måste sänkas så att folk vill arbeta...det är de som tycker att det är helt okej med sänkta minimilöner eftersom de ändå tjänar miljoner på aktier..

Antagligen kommer det upp på lunchen under veckan hur synd det är om Reinfeldt som utpekats som än det ena och än det andra...och hur typiskt det är för sossarna...

Va fan gjorde ditt folk mot Palme på 80-talet då??

Shit, vilket lågt inlägg det blev..tänkte skriva om något annat egentligen..jaha, då får vi göra som vanligt då..skriva ett nytt inlägg inom en halvtimme...

"Jag är en pervers, jag är en pervers,
jag är en pervers politiker"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback