Sexuell frustration dag 568

Efter det sista genomtråkiga mastodont-inlägget får vi väl lätta upp det lite med dagen som var..

Hade en enorm ångest idag...det fanns noll motivation till att kliva ur sängen..jag kunde helt enkelt inte, så jag gled in strax före kl.14 på jobbet..som tur va så var chefen och mer än halva kontoret på någon sälj-utbildning..fråga mig inte varför en HR-advisor behöver den utbildningen...jag fattar noll..betala ut lönerna så har du gjort ditt..då kan jag se att det finns andra som har större nytta av det än hon..jag till exempel om jag hade varit intresserad..

Nu är jag inte det..speciellt inte under mörka februari..då vill jag hellre stoppa in huvudet i gasugnen och laga till lite griljerad Jerk, men eftersom man ändå inte får höra snacket efteråt är det meningslöst..och om man fick det och den där supersnygga gudinnan från Ösmo eller någon annan riktig puma då står och säger, men han som var så söt och snäll...vad fan gör man då liksom?? Det är lite sent att kliva upp ur kistan och säga "Näe, jag skoja lite bara..ville se er reaktion"...tänk om grannen börjar undra var den där, visserligen störda, peeping tom-typen som verkade så intressant tagit vägen..näe..lika bra att uthärda skiten, så pass att jag kan få ytterligare en sommar med enorm sexuell frustration...ska bli muslim och flytta til Iran...där bär de burkor..då slipper jag hala in tungan efter att ha passerat en yppig blondin med supertajta jeansshorts...det torde lösa det hela..värsta är att man kanske råkar vissla efter Mikael Jackson om man är på en liten tur i Bahrain...

Ingen innebandyträning blev det heller..jag var ganska sugen...men sjukdomar stod i vägen..imorgon måste jag upp i tid..hade tänkt go spinning imorgon...

Börjar tro att Vonsan medvetet skriver meningar som man kan tolka lite...eeeh..annorlunda bara för att egga upp mig...hon vill se mer desperata sexfrustrerade inlägg här....hon behöver inte vara orolig..det kommer...vänta till våren då blir det ändå värre....

Nåja, med hennes senaste inlägg lyckades hon ganska bra iaf, så nu ska jag hunna lite...

Imorgon blir det en ny underbar dag..vilken lycka att få åka till jobbet imorgon och ta itu med alla mina högar av arbete..jippi!!!

"Nerds
-Do it rarely"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback