Änglar, Krigare & Banditer

Kort och snabbt inlägg..har "upptäckt" en ny grupp...Änglar, Krigare & Banditer..på länken nedan kan ni lyssna på dem
http://axtelius.se/akb/


Förresten..när jag var 15 hade jag en Ramones T-shirt..med texten Rocket to Russia, så helt ignorant om dem har jag inte varit..sitter fortfarande och funderar på Johnny's frisyr..samma frisyr i 30 år..han slår nästan Svenne Hedlund..problemet med frisyren är väl att den ser inte riktigt bra ut nu heller..
Pottfrilla är något som påtända mödrar under sjuttiotalet tyckte att deras barn skulle ha..tro mig jag har själv varit där...för mig var det så illa att jag (som alltid tyckt om att ha halvlångt hår) såg på tv att man kunde ha en frisyr där pannan syns..såg väl på Helgonet eller nåt sånt, så min mor fick klippa luggen typ 2mm lång så att min panna syntes också..det är synd att jag redan då var så korkad att jag inte insåg att man kunde använda en kam och kamma bak luggen..det kunde ha besparat mig den förskräckliga frisyren jag hade..som tur är tittade inga tjejer efter mig då heller..eller det kanske är det som är problemet..frisyren jag hade då jag var 5 år och bodde i Mora..på nåt sätt har den kvinnliga delen av befolkningen koll på det..
Eller var det som Maria Spjuth en gång sa när vi var på efterfest hos Jimmie Lindström på Fällen...hon stod och tittade på ett lagfoto från hockeyn när jag och Jimmie var 7 år...Är det här du?? Men du var ju söt då...
Tack och bock..dags att gå hem och ta ner skylten..



"Men jag har lärt mig att jag aldrig kommer göra det jag borde
Att jag aldrig kommer göra det jag ska"


Jerk


Kommentarer
Postat av: Maria Spjuth

Men jag menade ju inte såååååååååå, ditt pucko, ta det som en komplimang istället! :)

2006-12-19 @ 20:56:37
Postat av: Jerk

Att jag var söt en gång i tiden, men att den tiden sedan länge är förbi? Tack.. :)
Sitter du och läser nästan årsgamla inlägg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback