Blå Månen Bar

Var på curling ikväll för att se Mini spela..missade första halvan av matchen..lyckades försova mig..ja alltså, jag stressade hem och lagade mat och innan jag skulle diska tänkte jag att jag kunde vila i 5 minuter..45 minuter senare vaknade jag upp och blev liite stressad..deras match hade redan börjat och jag hade inte diskat..så snabbt in  köket och diska...varför i helvete ska det vara helt omöjligt att det inte blir beläggning i kastrullen när jag gör mjölkstuvade makaroner..ändå hade jag låtit kastrullen stå i vatten sen i måndags..tack gode gud för Svinto...när jag väl kom till curlingen så låg Minis lag redan under med 5-2, så matchen var körd..

Helt misslyckad var ändå inte trippen Tenns syrra var där..även den ljuva Ulrika Bergman var där och jag pratade ett par ord med henne..hon var dit och kollade lite eftersom hon ska spela där nästa helg och om en månad är hon med i OS...hoppas de zoomar in henne på bänken lika ofta som på EM..hon är en av de tjejer som man blir glad av bara man får se henne..synd att hon är så mycket utanför min liga bara..ytterligare en tjej som spelar i elitserien och jag håller till i nån gärdsgårdsserie..det är jobbigt att vara ytlig och utseendefixerad när man själv är grundful..

Fick lite mer info från Tenn också vad som hände den där kvällen på Blue Moon Bar (jag minns att jag träffade VD:n..Claes..innan vi kom in sen är det ett töcken)..vi hängde visst i baren och tittade på stora bröst (fråga inte..det var han som sa det)..sista drinken fick han beställa åt mig eftersom den kvinnliga bartendern vägrade servera mig någe mer..låter som om det var en bra kväll..
Hade inte Tenna varit så kameraskygg hade ni kunnat se det på Blue Moon Bars hemsida..se vad sprit kan göra med människor som redan när de är nyktra är fula & dryga..
Eva var alkisen på Götgatsbacken..skönt nu slipper jag fundera mer på det..det hade ju kunnat vara någon tjej som jag lyckades sluddra fram något till och hon hade blivit imponerad (det hade iofs krävts att hon varit mer eller mindre medvetslös för att bli imponerad av mig i det stadiet..)..

Mini har trimmat Saaben...tagit ur insatsen eller någe sånt, så den ska låta lite mer..även om han säger att avgasröret gått sönder..tror honom inte..tror det är som gamla tiders mopedtrimning då något ljushuvud trodde att mopeden gick enormt mycket snabbare när man tog ur insatsen..skillnaden blev att det lät högre,,så det var lite tuffare iaf..

Dags att knyta sig och hoppas att Ulrika är på curlinghallen lite mer i helgen..imorgon är det även innebandy och middag med Mange & Marie..

"Women are meant to be loved
not understood"

Jerk


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Haha... det verkar va samma kaos hos dig som hos mig :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback