Ekorrhjulsångest & inviter till sex..

Det är något som gnager i mig..vet inte va det är, men jag hoppas att det gnager på fettet och inte de minimala musklerna..kan inte sätta fingret på vad det är, men jag är gnälligare än vanligt (jo faktiskt det  går..)..jag är mer ointresserad av att jobba än normalt (alltså..vem vill jobba, men jag brukar ändå göra det då jag ändå väl är där)..min ångest för att kliva upp är enorm..nu har jag hamnat på minus i flexbanken igen..det var ett bra tag sedan sist..jag har för mig att det var likadant ifjol..och året innan dess..

Hmm come to think about it...jag är fast i ett mönster..på hösten är jag ledig en hel del för jakten, så det är en massa resande som tär på mig och jag känner en svag avsky för storstan och dess stress..sedan kommer julen..den brukar vara avkopplande för mig..jag är singel och har en mor som lagar all julmat..det är lite onödigt att stressa upp sig för lite julklappar, men i år var det monetära flödet inte det bästa, så där blev det lite stressande..julen var inte heller någon direkt hit..är det därför mitt tillstånd förvärrats??..så här ångestfylld ska jag inte vara innan februari..
Sedan när våren kommer släpper det...det vackra folket blir kära i varann..töserna tar på sig minimalt med kläder...otroligt frustrerande..funderar allvarligt på att bli ett kladdande pervo..då får jag åtminstone känna på lite hud...både före och under örfilen..
Fast på våren brukar jag, som inte tillhör det vackra folket, slita som satan på jobbet och flexbanken blir full, så jag kan ta några dagar ledigt..sedan i juli när 8 miljoner Svenssons är lediga sitter jag på kontoret och jobbar med Ericssons årsförfrågan..för att sådär lite skönt kontinentalt ta ett par veckors semester i augusti...mina lyckliga veckor på året..till slut har det gått ett år igen..så går hjulet runt, runt & runt..

Visst finns det ljusa stunder under de övriga eländiga 11 månaderna också..Söderstadion..mina arbetskamrater är faktiskt osedvanligt trevliga..kan bara komma på nån av alla som jag inte riktigt kommer överens med..det är uppgifterna som jag icke finner särskilt roliga...tror inte jag är understimulerad..bara less...alkoholen brukar ha en bra effekt på mitt humör..innan ångesten kommer dagen efter vill säga..att göra fem mål i en innebandymatch är också välgörande för själen..

Måste vara att jag är understimulerad rent sexuellt..jag kommer ihåg sist jag hade en sån här torka..när det till slut släppt och jag kommit till på en sliten skinnsoffa i Grimsåker kände jag mig 5 kilo lättare på väg hem framåt morgonkvisten..jag gick omkring och dumflinade medan skrattmåsarna skrek i skyn..ta mej fan om inte huden blev mjukare och lenare också...så mycket ångest som kan försvinna på endast fyra sekunder...

Talade med en gammal kk tidigare ikväll..hon hade suttit och pimplat Irish coffee sedan 12-tiden idag,så hon fick modet att ringa mig (hennes karl är inte särskilt förtjust i mig..då hon tidigare förklarat mig som sitt livs kärlek och när de separerat för några år sedan dök jag upp en snabb vända..så jag är inte så populär idag..hon mailar mig smyg och sånt..)
Bröt ett av mina nyårslöften då jag försökte övertala henne att komma ner hit för en helgs nudistvistelse i min lägenhet..bara hon, jag och en massa vin..men hon påstår att hon gått och blivit blyg..vet inte jag..tror hon är lite rädd..rädd för att hon återigen ska falla för mig alternativt för att jag blivit en ful, gammal gubbe..å det har jag ju...borde avsluta det där låtsasförhållandet..det får mig och tro att jag ska få sex igen..det kommer inte att hända..hon kommer aldrig att åka ner hit för lite hot lovin'..

Nåja, i helgen ska jag umgås med dottern min..tack till hennes förbannade mor som sagt att vi borde gå på bio till min dotter...jag sa till hennes mor att jag har grymt lite pengar och inte har råd att göra något..jävla fruntimmer...just nu tittar dotra på Let's dance..någon slaktade just "Toxic"..förra veckan vet de som läser Vonsans blogg att Thåström slaktades..ibland blir jag rädd..det är som när dansbanden får för sig att göra covers på någon tidigare helt okej låt..man börjar må illa och funderar på barmhärtighetsmord, men är det dansbanden som ska avlivas eller ska man förkorta lidandet för den stackar artist vars själ blivit våldtagen av tondöva freonsprejade frisyrer i neongröna kostymer??

Det är nog därför de står och dumflinar hela tiden de spelar..de vet att de kommit undan med ett grovt grovt brott och ingen kommer och låser in dem..

"Nei så tjukk du har blitt. Nu må du te och slanke dig litt.
Du som var tönn som en hövel flis. No ha du blitt feit som en julegris"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback