Galaprogram och annan ångest

Antar att Tony inte längre är bitter? Undrar också vem han bad att hålla stolen åt honom??

I övrigt kan det sägas att vissa inte passar i balklänning utan bättre i eeh...slalomutstyrsel kanske...det hindrar mig dock inte att ha sexuella fantasier om hälften av de kvinnliga idrottarna...

Är lite bitter över att jag satt och tittade på galan..iofs var inslaget från idrottsmuseet lysande, men det blir aldrig riktigt bra tv i Sverige..kom tillbaks Classe...

Ska väl erkänna att jag blivit en riktig blötis på äldre dagar..fick en tår i ögonvrån då jag såg hyllningarna Anja & Tony fick...ungefär det samma som jag fick av publiken efter mitt femte mål mot Förening...inte...

Ska ha dottern till helgen, men saknar helt kontanta medel för att hitta på något speciellt..hoppas hon vill gå till lekparken på lördag..hon brukar tjata om det ibland, men då spelar Bajen match så det brukar inte bli något av hennes önskan...jag är en grym och hård far..

Har haft en mailkonversation med en av mina upptagna flörtar..hon tycker det går bra...eftersom vi är vänner kan jag fortsätta flörta med henne..vet inte...känns som om det är att försöka hitta ett kryphål för att inte bryta nyårslöftet..samtidigt...jag vill ju..men moraliskt är det helt förkastligt..får väl noja om det ett par dar..min flört lär inte leda till något ändå eftersom hon begåvats med samvete..en av få från den sidan av befolkningen...skrev han bittert..

Dök in skönt sent vid kvart i elva idag..givetvis står både min chef och VD:n alldeles vid min plats..svårt att smyga in då..problemet är att jag klarar inte av att gå upp på måndagar...det är inte så att jag sover som en stock..jämt...men ångesten över att ha minst 37,5 timme kvar av veckan är mig övermäktig...så det är tur att jag kommer sent såpass att jag får sitta där till sju på kvällen innan jag gjort full dag...det gör det hela bättre...inte vill jag gå och lägga mig heller...jag är som min dotter..fast jag har ingen som säger åt mig att det är natti-natti så jag sitter uppe och kollar CSI kl.2 på natten i brist på bättre (sova kanske...sopa!!)..

Nej, nu ska jag surfa lite innan det är dags för nattpasset framför tv:n...imorgon ska jag vakna upp som en mogen människa..kliva upp när klockan ringer..komma in på jobbet i tid...sopsortera...kommer nog få sex imorgon också..

"Det fanns intet helvete på jorden förrän paradiset blev riktigt färdigt, det vill säga innan kvinnan kom"

Jerk




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nämen! Du måste berätta allt om sexet - så klart :o)

Postat av: Jerk

Njae..det var ironiskt menat..liksom att jag skulle gå upp i tid och det övriga :)
Någe sex lär det inte bli..på länge..

2006-01-17 @ 18:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback