Kan inte sluta..tråka ut er...

Har tappat greppet om min blogg...jag vill ha totalt missledande rubriker...genomtänkta citat på slutet och gärna något intressant emellan, men sitter bara och skriver en massa dynga...skriver rubriker som faktiskt härleder en till vad det långtråkiga inlägget handlar om..citaten är de som jag för dagen kommer på..eller alltid från Packets låtar..jag har de här 3-4 inläggen som kanske kan bli intressanta, tankeväckande och lite småkul, men jag skriver inte dem..jag skrivet om vad jag gjort under dagen istället och det är ju jävligt upplyftande att höra att jag aldrig kommer i tid till jobbet..att jag inte kan somna före ett på natten eftersom jag sitter och tittar på damtennis..eller måste blogga...snart sitter jag och skriver om vilka inlägg jag skrivit idag..

Nej, fan...får inte missa mer Nisse Hult...och snart är det CSI Miami..

Kl.16:30 i Liljeholmshallen..be there..

"Hammarby är bäst"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback