Nära Rock 'n' Roll-döden upplevelse

Klart jag inte skulle gnällt om att inget händer när jag sitter uppe i urskogen...nu har det hänt en massa grejer...min dotters eventuella flytt till Skåne i förra inlägget, toaletten läcker (slår jag inte av vattnet går pumpen dygnet runt) och så magsjukan...det började med att jag besökte min kusin och hans familj (de är alla blonda..antagligen därför Ulrika tycker om att läsa denna blogg)..vi spelade lite poker...jag tänkte att jag skulle visa dem hur det går till (jag förlorade 3 ggr) och drack lite öl & några groggar...även storebror var där..
Nåväl, eftersom jag druckit så pass var det inte läge att ta bilen hem och det var på tok för kallt för att gå, så jag skulle sova över på soffan..efter någon timme på soffan kände jag hur magen började protestera..shit, lär nog på dass och lägga en kabel..väl klar med det känner jag att det inte räcker..oops, spy lite också..första spyan i handfatet..vila lite torka bort svetten ur pannan..nästa spya slår omkull benen på mig, så jag ligger på golvet med ansiktet vid duschbrunnen och spyr...tydligen har jag ätit rejält för jag får flytta huvudet efter varje spya eftersom de sprider ut sig över mer och mer av golvet...efter några stycken ger sig magen ett tag..tankarna som flyger: Det här e livet yeah yeah..
Jag torkar upp spyorna (hur fräscht som helst..eller??) klär på mig och tar bilen hem för att omedelbart uppta övningarna först skita, sedan spy...som tur är tar det snart slut med spyorna..jag har inte heller längre några ytliga blodkärl i ansiktet kvar att spränga, men varje kvart resten av natten får jag springa (det är ett uttryck) på dass och göra mitt, så förutom att jag under gårdagen inte hade någon som helst matlust så håller min mor sig undan också för att slippa smittas..därför måste jag laga maten själv..det sköna är iofs att jag får vara för mig själv en stund, men det är typiskt att man måste bli sjuk för att få lite lugn och ro...ont överallt har jag också av allt liggande i soffan under gårdagen..både nacke och rygg har tagit stryk..skulle behöva en 24-årig granne som kunde massera mig lite nu..eller vilken 24-åring som helst skulle duga..klart hon behöver inte vara 24 heller, men skulle hon vara äldre får jag nog ta en rejäl koll först..så allt sitter på plats..

Och nej..det var ingen vanlig bakis & skakis upplevelse...var det där bakfylla ska jag aldrig mer dricka min kusins hembrända...det måste varit magsjuka...

Imorgon vänder jag tillbaks till STHLM...kan väl direkt säga att jul & nyår inte rikigt blivit vad jag tänkt...flängandet var lite onödigt jobbigt..skulle nog tagit ledigt mellandagarna också..sedan blev det inte så många dagar med min dotter heller eftersom hon skulle på Disney on Ice åsså blev jag sjuk...ovanligt sopigt har det faktiskt varit, men tankarna är fortfarande på huruvida jag ska flytta till Sörsjön eller ej...för husets skull vore det nog klokt, så länge både jag och lillebror äger det kommer det inte att bli några omfattande renoveringar och det känns som om det skulle behövas nu...tror inte det gjorts några på bra länge...

Det fanns så mycket jag tänkte skriva innan jag slog på datorn, men nu verkar det ha tagit totalt slut på övervåningen..nedervåningen är fortfarande frustrerad...och mellanvåningen överdimensionerad...som vanligt alltså...

Såg Jay Leno på tv:n igår..tydligen har intelligenta kvinnor svårare att få orgasm "so I guess it's true..Blondes have more fun"...apropå inget..

Ser Beatles på tv:n..Paul McCartney är vänsterhänt...liksom många andra stora män varit och är...Bill Clinton, John McEnroe, Leonardo da Vinci och han grabben som gjorde 5 mål för sitt korplag i innebandy häromsistens...även Nadine är vänsterhänt...

Nehej, i brist på kvinnlig närvaro här i huset får jag istället ta och leta efter lite kvalitetsporr på nätet..

"Here I go again on my own
going down the only road I'll ever known"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback