Sexuell frustration dag 560

Idag var jag duktig..strök direkt efter att jag tvättat klart..tack tack..jag vet..en mönsterman...nu e ni bra sugna va?? När ni vänder er från datorn och tittar på era sorgliga ursäkter till äkta makar, sambos eller bara vanliga kk's...

Ni tänker hur kan han gå lös fortfarande?? Vilket kap..honom ska jag ha!! Nähä? Inte det?? Nänä skit i det då..jag klarar mig utan er...vad ska jag med söta, vackra kvinnor och deras mjuka runda brö...nej, nu lär jag ta en liten paus här...,@ a coffe-break..brb..

(4 sekunder senare) såja..var vad det vi talade om nyss? Ah, just det..hur jag klarar mig utan er hyenor som bara ska utnyttja oss och blinka med era långa ögonfransar..viftandes med ert långa hår och visandes era fina ben i alldeles för korta kjolar...nej, nu lär jag ta ytterligare en paus..kommer snart..

(4 sek senare)..okej nu byter vi ämne..det funkar inte att tala om de mjuka kvinnokropparna och deras suktande läppar..men va fan..vänta lite ska bara...

(Återigen 4 sek senare)...Nu bryter vi tvärt..."Tisdagarna med Morrie"...så där..fast nu är jag deprimerad istället...jag såg filmen först..sen läste jag boken...på den tiden när jag alltid tog min dotter upp till skogen när jag hade henne brukade jag alltid köpa en pocketbok, för att ha något att läsa..

Den här gången köpte jag "Tisdagarna med Morrie"..jag sträckläste den och hade konstant tårar i ögonen fram till Hedemora...då hade jag läst klart..kanske inte var helt lyckat att läsa den boken strax efter att min far hade dött i cancer...

Annars var boken väldigt bra..får nog läsa om den snart..bara jag kan läsa klart andra halvan av "Liftarens guide till galaxen"..det är bara 400 sidor kvar...är väl klart till jul antar jag...

Nu ger jag mig för kvällen..jag lovar..nu ska jag gå igenom innebandyn tidigare idag mentalt...speciellt de delar där Nadine, 19, är med..

Sov sött..vakna blött...I will...

"Kul å va ful, kul å va ful
Kul å se bedrövlig ut"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback