Skåne till Danmark

Mitt liv har väl inte direkt haft flyt på sistone, men jag har väl överlevt hyggligt i alla fall, fast idag när jag hade skjutsat hem min dotter till hennes mor så berättade hon att hon träffat nytt..ok, grattis..kan väl tycka att det borde vara min tur, men va fan mer kärlek till världen är bara bra..sen kommer det..

Eeeh han bor i Skåne och jag flyttar nog dit till sommaren..jaha, va fan säger man då...nu när jag vant mig vid och även tycker om att ha min dotter varannan helg..det slås i spillror rejält..min dotter och jag har aldrig haft det så bra tillsammans som nu..är vi i STHLM går vi på nån Bajen-match, bio, kanske Junibacken eller något sånt..hon älskar min mat och det känns riktigt bra att vara pappa..det tog ett tag för mig...kanske för att jag var ordentligt emot att hennes mor inte gjorde abort..men nu är jag överförtjust i det..är vi i Sörsjön, så har hon kompisar här att umgås med...när hon blir äldre ska hon också skjuta älgar "men bara de små..dom stora får du skjuta pappa"....fast vad händer nu då? Hon kommer inte att komma till mig varannan helg i alla fall..i värsta fall blir jag någon jävla "lov-pappa" som ser henne 3-4 veckor om året..i annat fall kanske en gång i månaden..sedan kommer hon väl att börja prata skånska också..suck!!!

Nåja, det är långt till sommaren än, så kanske kanske ändras sakerna tills dess...inte för att jag vill att hon ska vara singel,.. men så fort hon blir ihop med någon så får jag något skit på mig...fan! Jag övergav mina flyttplaner till Oslo då min dotter föddes för att jag insåg att det skulle bli för jobbigt för alla inblandade, men nu känns det bara skit med det...jag hade lika gärna kunnat bo på Island..då kunde jag kanske få hjälp med alkoholen också..vi har alla sett hur det hjälpte Bror W...

Imorse hade min dotter dukat upp bullar och Mer till sig att äta när hon kollade på jullovsmorgon.hon hade till och med burit fram bullarna på fat, så hon inte skulle spilla...fast det är klart det låg bullsmulor över hela soffan istället :)
När hon ätit klart skulle hon mysa med pappa...det blir tomt om hon försvinner till Skåne...

Nicole Richie på tv:n...hon var riktigt söt första säsongen av "The simple life", men nu ser hon riktigt "heroin-chic" eller kanske mer "anorexia-chic" ut...inte vackert när tjejer är så smala..lägger hon på sig lite kanske hon har en chans med mig..

"Women, can't live with them...the end"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback