Svenne Banan

Efter ett par riktiga "Svenne-inlägg" borde jag skriva något insiktsfullt eller hippt för att visa att jag verkligen hör hemma på Söder, men tyvärr är jag en vanlig bonna-jävel som är uppväxt i skogen, så det blir nog svårt...det är inte så att jag är ute och klubbar längre heller...ok, jag vet, förlåt...som om jag har varit ute och klubbat nån gång..finns inte så mycket klubbar i Malung och sedan jag kommit ner till Eken har det mest varit makaroner och vatten...
På något sätt känns det som om det var helt misslyckat att flytta ner hit..vad har jag varit med om eller hur har jag utvecklats sen jag kom hit??
Visst, jag har gått och hittat ett nytt grönvitt lag (förutom Malung), men vaddå..jag har inge säsongskort och skulle jag gå in på något forum skulle jag direkt klassas som "plast-bajare"...ekonomiskt så är det nog ingen större skillnad..förutom att jag inte längre har råd med bil..någon av det andra könet har jag inte träffat...det är en grej de inte förstår uppe i skogen "Men, det måste ju vara ett enormt utbud därnere" Jovisst, jag blir kär 4 ggr på väg till jobbet varje dag, men konkurrensen är ju grym..det är inte längre några feta skoterraggare med skitig keps man konkurrerar med..nej fan, här stavas konkurrensen slimmade modemedvetna it-miljonärer..fet chans man har då man själv ser ut som en skoterraggare..förutom den skitiga kepsen då..kanske skulle skaffa en sån??

Nej, får nog lägga det till listan på misslyckade satsningar..hade jag nu haft någon annan dröm än hockeyproffs kanske det varit läge att försöka förverkliga den, men det blir väl "På spåret" på lördag igen..

Fast först är det innebandy på lördag...Bajens damer tar sig an Pixbo i Eriksdalshallen kl.13:15...skulle gått med min dotter, men hon kommer inte ner till helgen..får en känsla av att hennes mor redan har börjat "vänja" min dotter att hon inte kommer att se hennes pappa lika ofta när de flyttar till Ålahuvudena..tycker inte om det, men vi får väl se hur det går..

Spelade innebandy idag med jobbet..hybris är verkligen ordet...går man in och ska pucka lite bara..sedan är jag sämst på plan...en bra sak dock...gick in i några närkamper med Nadine,19..underbart :)



"Jag skiter i det sexuella
Jag behöver ingen fjälla..
..för att tillfredställa min libido
för när lusten pockar på
då vet jag att jag kan få
det jag vill ha och mer ändå ifrån min SkiDoo"


Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback