Vådaskott & dålig självkännedom

I shot the sheriff, but I didn't shot the deputy...American Idol..visste inte om jag skulle skratta eller gråta..troligen hade jag skjutit båda två om jag kunnat...

oj, så plötsligt det kom..jag har ingenting att säga..förlåt, så har det varit hela tiden...jag menar..jag kommer inte på något att skriva..all inspiration har runnit ut (mental note to myself: skriv inlägg innan du porrsurfar..)..vad ska jag göra nu?? ska detta innebära slutet på denna blogg?

Stay tune for next episode, next week in the same bat-channel, at the same bat-time..

"San Quentin you've been living hell to me"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Alfakassan

Men för helvete Jerker! Ryck upp dig nu. Detta var icke den sedvanliga morgonläsningen

2006-01-24 @ 11:36:42
Postat av: Jerk

men va fan..du hade ju ett riktigt inlägg iaf..sen skulle jag skriva ett till, men surfade runt lite på exotiska sidor först, så jag glömda av vad jag skulle skriva om..tydligen töms hjärnan samtidigt som..

2006-01-24 @ 13:19:50
Postat av: Uhh

Det var det värsta. Det var nästan Claes Malmbergklass på det

2006-01-24 @ 13:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback