Avbön, peep-show & alkohol

Tycker inte om att läsa det jag skrev igår under berusningen...inte enbart för felstavningarna och de huller om buller-placerade orden...näe...mina fördomar är det jag stör mig på...bara för att jag råkar vara lite mer allmänbildad behöver jag inte förminska dem...Madde tex..har även varit och är (?) butikschef på Lidl...hon var det i Småland iaf...hon är inte bara blond och har gått på make up-skola...

Sedan är de fruktansvärt trevliga också...Millan, Chrilles tjej, visade tex brösten för mig på 54:an igår..hon tyckte så synd om mig som aldrig fick något så...snällt tänkt, men det blev ju fel...

Istället för lite lycka av att få se ett par bröst i full frihet i verkligheten och inte bara på sjaskiga sidor på nätet, så blev jag ju än mer frustrerad...nu vet jag ju att de finns därute...någonstans...det är bara mina händer som inte får röra vid dem...

Som att gå på kondis utan pengar och bara lukta på godsakerna...

Det var en helkväll igår...pengar som egentligen skulle gå till min öltältssemester spenderades..öl som jag hade i kylen och också skulle gå dit spenderades delvis...

Alltså det var helt underbart...jag var glad igår...det är så skönt att få umgås med vackra människor ibland och inte bara mig själv...

Var på Myrornas..hittade en skinnjacka från Malung...men den var för liten...hittade ett dataspel också som jag köpte till dotra...en transa var nere och tittade på lite herrkläder (varför??)..underbara Söder..

Vi bowlade som sagt...men det började inte där...vi började på Broder Tucks...Pitan och flickvän var hungriga..jag var törstig..sedan tuben till Odenplan...satt bredvid Magnus Lindberg (jag vill bara kyssa dina Röda läppar..)..in på Svea Bowling...mer öl...Madde spöar skiten ur oss...då hon bodde i Gislaved spelade hon mer än en gång i veckan så...Maddes kompis Anna dyker upp...hon ser precis ut som Malin Moström..hon har tappat lite i vikt (seriöst hon var skitsmal..vad ska hon tappa vikt för??)...Pitan och Madde diskuterar Annas rumpa...hur snygg den är...jag påstår att jag inte märkt det...de tror mig...ironin gick inte riktigt fram...

Sedan drar vi till en park vid Medis..först hem till mig och hämta öl...slår oss ner...fler söta tjejer och Henrik (göteborgare som jag kallade Max hela kvällen för hans likhet med Max von Schleebrügge..)..

Drar hem till Pitan...först hem till mig för att hämta mer öl...party at Pitan...käkar Lasagne från Ellies...dricker öl...fotar en massa...på tjejer som hoppar..de dansar...Chrille & Millan kommer...drar i sig några vinare...shit, klockan är ett...nu måste vi dra ut på krogen....

Kö vid Snaps...54:an får det bli....kommer in...ser hur alla killar därinne kollar in tjejerna i vårt sällskap...tjejerna drar direkt till dansgolvet...jag och Pitan till baren...sen till dansgolvet...Pitan dansar..jag lutar mig mot DJ-båset och försöker se cool ut...misslyckas...går till Black Jack-bordet och spelar bort ett par hundra..går till baren igen...

Maria, hade dykt upp tidigare på kvällen..Pitan förklarade vem hon var...hon är lång och du kommer att bli kär i henne innan kvällen är över...

Inne på 54:an förklarar jag min kärlek för Maria och Pitan skrattar...hon har pojkvän, men bestämmer sig för att vi ska minsann hitta en tjej åt mig...

På vägen hem upptäcks det att jag fortfarande har 60 pix kvar..in på kebabstället och varsin kycklingkebab till mig och Pitan..och en cola till mig...ingen vill gå på efterfest..klockan är bara fyra och de vill gå och lägga sig...

Maria misslyckades...

Kommer hem skitpigg...slår på en videofilm..dricker upp colan..somnar på soffan i bar överkropp...vaknar upp 12 dagen efter...känner mig lyckad...och mer frustrerad än någonsin...och mer kär i Söder än tidigare..

"Jag vet att bilden av mig spricker
Jag är bara lycklig när jag dricker"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback