Jag spyr snart på Henke..

Kan inte hålla mig..tänkte försökte låta bli, men...

Anledningen till att jag gick hem redan kvart i sex var att jag skulle hinna hem och laga lite mat (inget särskilt..lite falukorv, stekt ägg och stekt(?) limpskiva) innan matchen mella Bajen och Helsingborgs kommunala skulle börja...borde väl sett den live, men efter att ha konsulterat plånboken gav jag upp..

Iaf...kul tänkte jag Bajen spelar en match på tv..måste spela in...men suck...detta gullegullandet med en has been som sög i VM fick mig nästan att tappa lusten...Bajen är ändå bättre, trots att domare Hansson gör allt för att jämna ut matchen genom att konsekvent gullegulla med Henkes lag..maken till brist på omdöme...

0-0 i paus...Ola (Henkes no1 fan) Wenström intervjuar Mighty Max ..hur kändes det att spela mot Henke?.blablabla..Hur är han att spela mot?? blablabla Hur kändes det där ute? Jodå, tycker vi för matchen och i andra sätter vi nog ett par...nej, jag menar hur kändes det att spela mot Henke??

SUCK!!!

Maken till bedrövlig journalistik...nåväl...Bajen har 0-0..drar upp ett anfall på högerkanten, slår ett inlägg, en Heifare tar bollen med handen och....ingen signal kommer...Hansson har huvudet för långt upp i röven på Henke för att se det som 9000 andra på Söderstadion såg...ingen straff...

Sedan gör kommunala 0-1 genom ett snyggt skott av Babis "gnällkärring/filmare" Stefanidis...bajen viker ner sig..inser det hopplösa i att kämpa mot både Kommunala och lort-Hansson...0-2..

I 78:e minuten får Runa med sig sin första frispark för kvällen..efter att ha blivit nedsparkad en hel match..jag slår av, går ut och diskar när kommunala gör 0-3...matchen slutade 1-3...

Henke? Tja, som i VM typ..förutom att när han armbågar någon blodig är det en bra målchans för honom..inte minst gult kort...Hansson som sagt...seedan om man ska tro vad som skrivs måste han göra minst 20 mål i år för att få godkänt...om han nu är så bra som det skrivs, men...jag tittade på VM (hmm det har ni väl märkt iofs) och han var rent bedrövlig...hade hellre haft Togos anfallare än de två stolpskotten vi hade på topp...

När han sedan får krampkänning i ena vaden (har han fan inte tränat i Barca eller?) slutar fyran filma matchen och zoomar in honom...vad fan är det frågan om?? Jävla pajaskanal...halvtidssnacket var talande...2 reklampauser på mindre än en kvart...suck, suck..

Och ja, jag är en dålig förlorare, men bestulen på en straff...överlag dålig..nej..usel domarinsats..sedan att Bajen viker ner sig efter 0-1 var inte vad jag hoppats på...

"Vem fan är Henke Larsson
För vi har Gunnar Gunnarsson"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback