Juli, vanligt folk tar ledigt, Jerk spenderar all tid på kontoret..

Oj, lite trött idag..gled in på jobbet vid halv tio...fortfarande inom flextiden, så helt okej, men jag hade tänkt komma tidigare..nu var det väl en fåfäng förhoppning..jag är nöjd att jag dök upp såpass tidigt...dagen efter jag åkt med kvällståget till sthlm (och sovit den mesta biten) brukar jag vakna först till lunch så...

The big RFQ dök upp sent i fredags..yup..årsförfrågan från the mega big customer...så jag har en hel del jobb framför mig..har börjat lite lätt, men det kommer att fortsätta med jämförelser och blaha blaha...är väl totalt lite dryg 800-900 artiklar som ska gås igenom..

Chefen har semester..vilket syntes genom att han hade short på sig på jobbet...nu påstår han att han inte kommer in mer den här veckan..vi får väl se...han hann fråga om jag skulle göra något särskilt under mina tre semesterdagar v.29...boka inte in något...nähä....vi kanske måste resa till Schweiz då...

Ok...men Bajen spelar mot Öster på måndag kväll den veckan och jag hade tänkt gå...just jävlar...jag har redan biljett dit...ok...du kan köpa biljett, så får vi ersätta dig om det krävs...jag ser helt plötsligt hur minst en av mina semesterdagar försvinner upp i rök (troligen två)...men vi får väl se..jag brukar slingra mig ur sådana häringa tjänsteresor så gott det går...

Annars är det lite surt..jag har antagligen (jag har väl inte räknat..så muppig är jag inte) lyckats skrapa ihop mer än 3000 i mynt genom idogt sparande under ett år...pengar jag hade tänkt bränna på öltältet i Grönlandsparken (ni vet bredvid Bärsberget..)...nu vet jag inte hur det blir...ska iaf köpa en biljett till Bajen mot Öster imorgon...gick in på internetbanken och kollade idag...lånet hade dragits..puh...nu hade jag råd med ett makaronpaket trots allt....

Imorgon hade jag tänkt komma till jobbet klockan åtta..mycket att göra nu och lite halvt som halvt inspirerad..tji fick jag...det ska renoveras fönster här i föreningen...så nu vill firman ha tillgång till mina fönster imorgon bitti klockan åtta..så imorgon blir det sovmorgon...för att citera Lasse Tennander...nu hoppas jag att de verkligen kommer klockan åtta också och inte typ nio eller någe sånt..då blir jag skogstokig och muttrar lite innan jag går till jobbet..sur som ättika...fram tills jag möter den första urringningen..antagligen bara ett par meter alltså...

Mauresmo mot Ivanovic på Sportexpressen..jag håller på underdogen...Ivanovic...en söt tonåring...Mauresmo är en manhaftig lesbian, som skulle slå ner mig med ett slag...någon som förundras över mitt val?

Herregud...vad vacker hon är...nej..jag måste..eeh...koncentrera mig lite på tennisen nu...ni får klara er med det här...

"Dränk min höst i honung
Fyll mitt glas med vin
Värm mitt bröst med ömhet
Lägg er längtan här hos min
Bjud min kropp på kärlek
Skölj min själ med din fantasi"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Men? Tåg? Det är väl ett bra ställe att ha sex på :o) Tror du gått in i väggen som missat det. Måste va så. Stackars Jerk.

Postat av: Jerk

I min fantasi finns det många bra ställen att ha sex på, men i min verklighet är det inte lika gott ställt.. :(

2006-07-04 @ 10:55:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Sofia

Dikten är fin, vem har skrivit den?

2006-12-17 @ 20:36:05
Postat av: Jerk

Det är en låt av Lasse Tennander..den heter "Honungshöst"..när man lyssnar på den känns det mer som om Lasse rökt på lite för mycket när han skrev den :)

2006-12-18 @ 00:44:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback