Missing person..

Jag börjar tro att jag har rätt om min granne...att hon är student alltså...hon har inte varit hemma på länge nu...

Börjar nästan sakna henne...och hennes stirrande på datorn i köket...

Iofs...jag kan ha skrämt bort henne också...men Anna (fingerat namn)..varför är du aldrig hemma i lägenheten någe mer?? Näe det är nåt psykstört fetto i huset mitt emot som alltid står och stirrar in i köket när jag sitter där och försöker plugga...

Eller hon kanske bara har semester?...Fast iaf...frågan blir ju...innebär det här att hon har åkt hem till byn över sommaren??...eller är hennes familj bara rik, så hon är på lantstället ute i skärgården??

Jag menar är hon utsocknes, kanske chanserna ökar? Hon har lite enklare smak..man behöver inte vara en Stureplansfeja för att ha någon chans eller så flyttade hon från byn för att slippa alla drägg, så det sista hon vill är att träffa någon ny bonnajävel/skoterraggare..

Eller hon kanske är infödd? Men då är väl risken enorm att hon är totalt blasé på alla lantisar som flyttar in på Söder och bara talar om den härliga Söderandan och den sköna gemytliga stämningen på Söööders höjder (känn dig träffad Jerk..)

Å andra sidan tycker hon att det är skönt med alla inflyttade som kommer in med en sådan naivitet i allt som sker i Sthlm..att de inte har förstått än att pendeln alltid är sen...människor som kommer i tid till fester, middagar odyl...och inte som de som bott i 08-land hela sitt liv..eller på tok för länge...och dyker upp en kvart eller halvtimme efter utsatt tid...

Jaja, kommer jag aldrig att få reda på iaf...jag kommer aldrig att yttra ett ord till henne...

Ville bara säga att hon saknas...speciellt nu när VM är över..om inte hon är hemma heller har jag absolut inget att göra...suck...

"Det dom sa och det som sägs
Det är sant, hon har kysst mej adjö"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback