Så upptäckte jag att grisar kan flyga...

Ja, var fan börjar jag egentligen? Det var en grymt händelserik helg..mycket öl..mycket..hej, är du hemma?? Var är du annars då?

Men det vill ni antagligen inte veta om just nu? Så jag skippar att berätta om efterfesten i Niss Oskars hus, serenaden utanför Dalle & Evelinas fönster och hur vi drack "höger-vänster" för att hedra riksträdet som planterats vid gamla OK..

Men..Albin hette han med Skogsstjärnan och groggvirket...vi fortsatte vår promenad hem..stannade utanför kommunhuset och talade med några som var typ 17...tror jag...när vi så stod där och försökte reda ut om en av dem var pundare eller ej (don't even ask) kommer det en tjej gående...hon ser oss och är desperat efter cigg...hon har inte fått röka på några timmar stackarn...hon klättrade ta mej fan på väggarna på kommunhuset..

Det var the Sunne girl, 23....hon hade precis blivit utsläppt från fyllehäcken...hade inga pengar, visste inte var hennes väninna var..och hade ingenstans att sova...

Lyckligtvis, hade någon av typ 17-åringarna cigg...en av dem imponerade med att hala fram kuken och frågade om de skulle knulla...så helt plötsligt framstod jag eller Albin som väldigt attraktiva..

Frågan var bara vem hon skulle välja...det var ungefär lika långt hem till Albin som till mig...jag och albin diskuterade..Albin sa " Tar jag hem henne kommer jag att sätta på henne"..jag å andra sidan var inte alls intresserad i det läget...hon hade legat och sovit på någon gräsmatta, så hennes kläder var rejält skitiga..hon var riktigt spattig...

Men så sa jag "Jag har 20 öl hemma i kylen"..je kömmer med däg...jaha...så började vi gå mot föräldrahemmet..hon förklarade typ vad som hade hänt..hon hade blivit osams med någon..sen var det inte så mycket mer...jag berättade min livs historia..däruppe låg min första lägenhet...här gick jag i skolan..

Jag berättade allt detta samtidigt som jag försökte ringa taxi..slog fel nr..väckte en massa stackare innan hon föreslog 118 118..bra idé...fast nu är vi nästan framme (1 kilometer senare)..nåja..kan vara bra att ha numret...

Kommer hem..bjuder på en öl...klockan är kanske halv sju...bjuder på lite chips...lyckas väcka lillebror för andra natten i rad (det var efterfest i torsdags också...)...klockan blir sju...blir ivägtvingad till OK för att köpa cigg och gurka...OK öppnar kl.8..cyklar vidare till Shell (bara en kilometer extra..)..de har cigg, men ingen gurka..köper en ost & skinkbaguette iaf...cyklar hem...lillebror har hållit henne sällskap..antagligen rädd för att hon ska stjäla något...

Jag får henne att klä av sig så jag kan tvätta kläderna...hon lägger sig i soffan...jag säger att hon ska sova i dubbelsängen istället..klart skönare för henne...

Slår på en tvättmaskin, går in och kollar hur det står till med henne...säger att jag går och lägger mig i mitt rum...får mothugg...du ska fan klia mig på ryggen...eftersom hon visade brösten när hon gick från soffan till dubbelsängen ger jag med mig...varnar henne...jag kommer att tafsa...

Kliar henne på ryggen...frågar henne lite om hennes tatueringar...sen säger hon "Je e sö köt att jag snart gnögg mäg genöm madrassa" (ungefär..det är värmländska...hon är så kåt att hon snart gnuggat sig igenom madrassen..)..men vänd dig om då...

Lagom långt förspel...av med trosorna och kallingarna långt...det är jämställd sex båda får jobba, det går inte för någon...efter ett tag frågar hon "Har det gått för dig typ 14 ggr nu??"...näe....ja, det är för varmt iaf..vi skiter i det här nu...
Somnar inte...käften går på mig som vanligt när jag druckit...till slut får jag gå ut en vända så hon kan somna...skriver ett kort inlägg som får lillebrors dator att krascha...lyckas somna en sväng...tar ur tvätten...hänger upp den på tork...somnar en vända...

Vaknar...det gör the Sunne girl också...blir tvungen att cykla till OK och köpa gurka...blir lovad en riklig belöning för det...väntar fortfarande på den...ligger och småsover till klockan ett...nu ska hon bada...ringer några vänner...ingen som vill...vi går till campingen..stranden där...hon får ångest..här någonstans var det hon bråkade..slår oss ner i gräset..dricker en öl..kanske ska hoppa i...det börjar regna..kanske ska gå hem istället...köper tändstickor åt henne...dricker mer öl...duschar...ringer Sele och frågar om Annika kan låna ut lite sminkgrejer (de är också borta..)...åker dit..dricker mer öl..drar till öltältet..träffar på någon raggare som stolt deklarerar att han minsann inte använder spruta utan bara tar det genom näsan...

Det kommer mer, men jag tror det essentiella kommit med...försöker reda ut saker och ting lite mer sedan..ställ gärna frågor..det kan få mig att minnas lite mer..jag var iaf hennes Sugardaddy resten av helgen och det sista jag gjorde var att ge henne busspengar hem innan jag gick på rälsbussen...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback