Sunne Girl..take my hand..

Ok..får väl klargöra det hela lite..eftersom en del verkar lite misstänksamma angående det hela...

Ja, hon hade precis muckat från kåken..eller ja...hon hade åkt in i fyllecell...hade tydligen somnat på någon gräsmatta...sedan när hon var på väg till..tja ingenstans..träffade vi på henne vid kommunhuset i Malung ca sex på morgonen...därefter följde hon med mig hem och jag (som den mes/gentleman jag är) cyklade iväg för att köpa cigg och gurka samt tvättade hennes kläder...och sen höll hon på att gnugga sig igenom madrassen...

Är lite skumt detta...känslor och sådant alltså...mitt vanliga rationella jag förstår precis varför allt hände...hon var trött hon var pank (hade hon fått sparken från sitt band?) och behövde någonstans att sova..sedan hängde hon runt mig resten av helgen...eftersom jag kunde erbjuda både sängplats och generöst delade med mig av mina pengar...så jag förstå ju...vi kommer aldrig att ses mer...hon kommer inte att svara när jag ringer eller svara på mina sms...

Lik förbannat smider jag planer....det här här den känslofyllda (extremt mesiga) Jerk kommer in...jag känner saknad..kanske skulle bjuda henne till sthlm i helgen?? Eller min sista vecka på semestern ska jag inte göra något särskilt..kanske hooka upp och hitta på något??

Varför?? Så jävla jobbigt...var är den bittre cyniske Jerk vi lärde känna i mitten på 90-talet?? Han som gradvis har förtvinat sedan dotra föddes, men i och med den sexuella frustrationen återigen gladde oss alla...mannen som gjorde alla andras liv lite bättre då det insåg att det fanns någon sate i världen som hade det värre (dra inte in svältande barn här..jag är väl medveten om dem, men..i denna ego-värld...)..

Jag hatar det..saknad...känslor för någon...ååh..ett samboliv med matchande träningsoveraller..va fan? Hur kom de tankarna fram?? Vad händer med min sköld?? Den var bättre än Dödsstjärnans..ska jag nu börja snyfta vid ledsamma slut på gråtvänligt producerade Hollywood-filmer igen??

Näe...hon får fan svara på mina sms eller telefonsamtal så att det löser sig...hon kanske är skitjobbig när hon är nykter (till skillnad från helgen då)?? Eller så är hon underbar...shit...får nog gå ut och ta mig en öl ikväll..så jag hittar någon ny att bli kär i...

Saknar nästan min sexuella frustration...den var ju så mycket av mig..jag menar det fanns öl (en mindre bit), sport (en stor bit) och sedan fanns den sexuella frustrationen (en megastor bit)...nu finns bara öl och sport kvar...får köpa en nätbrynja och en sexpack folköl till kvällen...sedan blir det weeping willows

"Kom hem
Vi börjar om igen"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Men du? Är det inte billigare att plocka hem nån från gatan i närheten där du bor? :o)
FYYYYYYYYY va jag är elak.

Postat av: Jerk

ja Yvonne..du är elak...just my kind of woman ;)

2006-07-26 @ 22:36:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback