Till Yvonne..

satt och dagdrömde om att Vonsan skrivit en kommentar på ett av mina inlägg (fråga inte min hjärna tar de mest underliga vägar) och när jag skulle kommentera det blev svaret så långt att jag gjorde ett inlägg istället..något i den här stilen..

Jag är ensam, har alltid varit ensam, kommer alltid vara ensam...ibland är det självvalt..de senaste åren har det varit mer påtvingat...

När jag var yngre fanns åtminstone de som var kära i mig, visserligen var jag väldigt väldigt sällan kära i dem, men de fanns där iaf...

Och just nu inser jag att jag borde skriva klart sånt här direkt istället för att tänka att jag kan fixa det imorgon..för nu har jag ingen aning vad poängen var eller skulle bli...om det nu fanns någon från början, men...eller...nja...med tanke på ordbajseriet jag sysslat med på denna blogg är det tveksamt om det funnits någon poäng från början..förutom möjligheten att förpesta cyber med några tusen tecken till från min skrivklåda....

Och om jag nu är så jävla ensam..varför är det då så svårt att få vara ifred???

Sedan vet jag inte...känns som lite självömkan detta...jag behöver nog inte vara ensam..ja..nu är jag inte inne i några sexuella tankegångar...där lär det dröja ett par år igen...jag kan ju lyfta på luren och slå en signal, men det ligger inte riktigt i min natur...jag är väl för fin för det...ska själv få alla inbjudningar...inte bjuda in...eller så är det helt enkelt bristande självförtroende...brukar kunna lägga ursäkterna i den korgen...

Nåväl...Ludvika-Mats ringde idag...vi ska och spela lite biljard när jag kommit tillbaks till Sthlm igen..efter jag satt dotra på flyget....så nu är jag visst inte så jävla ensam...problem...den sexuella frustrationen är borta (för ett tag)...min självömkan funkar ju inte om folk ska ringa och fråga om vi ska hitta på något...

Förresten..även Tess tycker det är skönt att bada naken...synd att hon har karl...

Från början skulle inlägget också haft rubriken Ensam blir ensam....men det har jag väl redan använt??

Näe...ska titta lite på CSI med lillebror innan jag går upp till dotra och läser lite ur Aino Trosells senaste "En gränslös kärlekshistoria"...

Kontentan...skjut inte upp det du kan göra idag till morgondagen...eller hur nu ordspråket går...kommer inte ihåg det heller...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Alla är ensamma Jerk, för en del verkar det bara lite mer befolkat och lite mer glamouröst än det gör för oss andra...

Postat av: Jerk

jo..synd att jag inte skrev klart inlägget direkt bara...har för mig att jag hade någon poäng då.. :)

2006-08-05 @ 16:52:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback