16 timmar kvar..

Vicken cool kille som står och pissar på vädringsbalkongen i grannhuset..det lustiga (eller kanske värsta) är att tjejen som står därute med honom är mäkta imponerad.."du e ju heelt sjuk" *fniss, fniss*..

Är det felet jag gör? Jag är helt enkelt för städad?

Eller felet är kanske att jag sitter hemma på midsommarafton och skriver i en obskyr blogg som få om någon vågar erkänna att de läser??

Nåväl...jag har 24 kalla öl i kylen som jag förväntar få använda under morgondagen..merparten av dem iaf...för det är dags att supa sig snygg och kanske..kanske försök ragga upp något kjoltyg som är både blind och döv...det torde öka chansen..

..Va fan..vicke mycket skit som präntas ner här...vad försöker jag låtsas vara? Visst, mitt mål är att dricka en hel del av ölen som står i kylen, men att tro att jag kommer att gå ut och ragga sedan är ganska verklighetsfrämmande..kommer jag ut på någon krog lär jag sitta i baren och gnälla på mitt jobb alternativt på att det är helt omöjligt att hitta en tjej i den här stan...kryddat med en massa fotbollssnack..gnäll på Lagerbäck som återigen låter Jonson spela...sedan går jag förbi Donken på vägen hem som vanligt..vaknar upp alldeles för sent och orkar inte laga Lasagne som jag tänkt utan tar en pizza istället, vilket gör att jag måste äta lunch ute på måndag och sedan är lönen slut...


Suck...vilket sopigt liv...undrar om det finns några butiker öppna imorgon..borde införskaffa mig en Sverige-tröja...så jag kan bada i fontäner alternativt gråta öppet...tror inte att det ses som acceptabelt utan en blågul tröja...


Nåja, det kanske blir som idag..vaknade till liv vid halv tolv så den uppiggande morgonpromenaden jag hade tänkt ta ströks...inte hade jag heller någon lust att städa, så det hoppade vi också över..om jag nu mot förmodan skulle få någon städlust imorgon hinns den inte riktigt med...ja..alltså jag ska ju ut och leta efter en blågul tröja...kanske hinner dammsuga...sen e det dags att göra sig redo för matchen..raka sig...duscha..öppna ölen...


Nej, för tusan...inte ska jag raka av VM-mustaschen heller..är du galen...den blir kvar så länge Sverige är kvar...sedan försvinner den nog..


Behöver träna..börjar bli en deghög igen..nåja, det slutade jag väl aldrig vara, men jag minskade lite på deghögen...det är inte så att jag gått upp i vikt nu heller, men jag känner en lust att träna...konstig känsla...har inte haft den på många år..


"Vågen behärskas av Venus, så det är inte konstigt att Vågar är de kanske vackraste människor av alla."

Jerk



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Att jag läser det du skriver! Tycker du är sanslöst rolig. Jag skrattar inte ÅT dig, jag skrattar med dig - visst var det så?!? :o) Sov gott & dröm vackert..

Postat av: Charlotte

jag är en trogen läsare till din blogg iaf =D tycker du är megahärlig så att du inte skulle hitta någon vore orättvist om något!! du har också spanat in den där boken alltså, det mesta stämde in på mig alltså, trots att jag försökte vara så kritisk som möjligt.. skumt.. glad midsommar på dig!

2006-06-24 @ 20:54:52
URL: http://chulls.webblogg.se
Postat av: Jerk

Alla skrattar åt mig :)..men det e okej...jag kommer aldrig träffa någon...mycket varför finns nog i boken..resten handlar om en sopig 30+ fegis...
Kul att några läser..om jag bara slapp jobba skulle det bli ännu bättre...

2006-06-25 @ 03:15:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jerk

Åh förresten vem fan blev av med 14 kilo..inte fan var det jag..om inte räknar min dotter som flyttade till ett främmande land...

2006-06-25 @ 03:19:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jenny

Jag läser också din blogg! Men stan en midsommar är inga större tjejhak. Smit in på några bröllopsfester - där hittar man partyprinsessor! :)

2006-06-26 @ 13:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback