Global füssball OK...

4 dagar i rad där jag dykt upp kl.8 på kontoret..det är en skräll utan dess like...dessutom gick jag 1,5 timme plus på flexen denna vecka, så nu känns det lite bättre..dock verkar det som om jag får mer jobb när jag e i tid på arbetet..det var inte riktigt tanken..trots dessa plustimmar har jag mängder med saker att göra nästa vecka...känns sådär...

Skitsamma egentligen...med tanke på rangordningen på jobbet (och lönen jag har) lär det väl kvitta vad jag gör...VM är viktigare...så nästa vecka får jag fortsätta att komma tidigt så jag kan gå hem i tid och titta på VM...underbart..

Har slutligen bestämt mig också..midsommar kommer att firas i fotbollens tecken...hemma på soffan alltså..för dyrt att åka hem till skogen..å så skulle jag missa en massa matcher...levern tackar mig nog...de som slipper umgås med mitt fulldryga jag också...

Kanske skulle testa den däringa grejen med 7 blommor under kudden..men fan..tänk om man har en weirdo dröm om nån grabb..typ nån av spelarna nu när all min vakna tid går åt till VM..ska jag skjuta mig direkt då eller?

Just nu går reprisen på Argentina vs S/M (mästerplanerarens favoritlag..S&M..alltså..ok..internt skämt..funkar kanske inte här...)..såg den visserligen tidigare idag, men...va fan..i brist på bättre...

Kennys tjej menar att Patrik Ekwall e smygbög...intressant konversation igår efter matchen...vadå?? bara för att han har skjortan uppknäppt sådär, frågade jag och knäppte min skjorta...nej, men det märker man väl...fast han har ju en dotter..försökte jag...då klev Kenny in..det har väl du också Jerk??...hmm...dags att avsluta det här på något sätt...

..så trots att jag kom hem vid ett i natt och somnade nån gång efter två var jag på jobbet åtta...jag har fan varit skitduktig nu..håller jag i det här borde jag få månadens omnämnande igen...säkert...å grisar flyger...

Jonson kom in igen igår..va fan? e världen blind eller..han e en sopa..han måste ju fan titta ner på bollen för att slå en enkel bredsida...teknik som knappt håller i korpen...ska vi ha en löpare kan vi väl sätta in Johnny Danielsson...helt otroligt att han är med i landslaget..sen när kommentatorerna säger något om att han är formstark är jag på väg att gå hem låsa in mig och aldrig mer stiga utanför dörren för uppenbarligen är världen galen och domedagen nära...

Är inget större fan av Elmander heller, men han uträttade mer på fem minuter än vad sopan Jonson gjorde på sin halvtimme...sen att ta ut Chippen är ju också horribelt...

Löjligast var ändå Metro idag...Zlatan fick 1 plus..visst han var väl inte lysande, men Jonson fick 2...goe hemkäre Henke fick 3??? What the fuck?? Lirar i Barca och har inte en enda farlig målchans på 90 minuter...en etta i min bok...när Hedman försvara Henke med att han försvarar bra blir det löjligt...det e inte direkt så att vi har med Isaksson för att han slår bra straffar..nä..han e med för att han e en bra målis...en anfallare ska göra mål..eller åtminstone komma till några avslut..som Allbäck.punkt..

Jerk

Kommentarer
Postat av: Vonsan

Hm.. hänger inte med så mycket här i fotbollsvärlden på din blogg... men han är fin i kalsongreklamen, det är han. Ja, fredrik. Heja Blååå guuuuul! :o)

Postat av: Jerk

You're back..va kul :)
Det blir kanske inte så rolig läsning för dig den närmaste månaden.. ;)

2006-06-17 @ 23:02:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback